Zwarte 6R GTI / Blue Motion - zat.29 okt. '11 A15 Tiel 10:00

Vanochtend op de A15 (richting Nijmegen) kwam ik ter hoogte van de geluidswal bij Tiel een zwarte 6R in mijn binnespiegel tegen. Leek een GTI (bumpers, lager, xenon, grill), bleek nadat hij voorbij was een Blue Motion te zijn? (BM logootje op achterklep)
Nadat de geluidswal voorbij was, en de flits-dreiging voorbij was, kwam ik thv het Amsterdam-Rijn-kanaal voorbij in mijn donkergroene daily 6N op LPG. Was een mooie 6R! Toevallig iemand van hier?
 
Re: Zwarte 6R GTI / Blue Motion - zat.29 okt. '11 A15 Tiel 1

Hmmm ik was er wel rond 12:45 ofzo bij A15 richting nijmegen denk ik maar niet in de ochtend...maar ik heb then again ook geen GTI Grill en Bluemotion tag op de achterklep ;) dus zal iemand anders geweest zijn Stick Out Tongue
 
Re: Zwarte 6R GTI / Blue Motion - zat.29 okt. '11 A15 Tiel 1

Kleine kans dan dat jij het was KYC ;) en rond 12:45 zaten we toch echt al aan de verse frituur bij m'n vaste zaterdag klus-plek :lol: dus ik kan je dan sowieso ook niet gespot hebben :mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!