Zuignap ringen

Hallo
Wanneer mijn zijruit bedoomd heb ik dit



foto.jpg

En dit zie je binnenin de auto
ruit manon.JPG

Nu is mijn vraag hoe ik dit wegkrijg?
ik heb mijn ruit al eens vanbinnen en vanbuiten gekuist maar dit gaat niet weg.
Dit zijn nog de sporen van de zuignappen vanuit de fabriek he waarschijnlijk

Groetjes Manon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Het is in ieder geval herkenbaar, ik heb dit ook. Alleen minder erg dan bij jouw Polo.
Als je wasbenzine gaat gebruiken aan de binnenkant, wel de auto heel goed ventileren!

En alcohol gebruiken kan leuke effecten geven als je wordt aangehouden door de politie. "Of ik gedronken heb? Nee, geen druppel. Wat zegt u? Dat het toch wel erg naar alcohol ruikt?" ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Het is echt raar e. Op de andere zijruit heb ik dat niet.
Ik zal dan eens bellen naar de Volkswagen garage keer horen wat zij gaan zeggen.
maar toch bedankt voor de tips x
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
De Volkswagen garage heeft het met een speciaal product speciaal uit Duitsland laten komen om mijn ruit te reinigen.
Maar je ziet nog altijd die ringen.
Het goede nieuws is ik krijg een nieuwe ruit van Vw en het valt onder de garantie;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!