Zonneklep licht vervangen

Poolster

Nieuw lid
Dag allemaal,

Heeft iemand enig idee hoe je het klepje loskrijgt waar het lampje inzit? Hiermee bedoel ik het lampje dat in je zonneklep zit (zie bijlage).

Ben bezig met de interieurverlichting te vervangen door leds, deze ochtend het niet voor elkaar gekregen om deze twee lampklepjes los te krijgen.. Altans niet zonder breekwerk.

Iemand een tip / how-to?

Zijn het W5W lampjes of Festoons?

Alvast bedankt!

GR.LED_interior_vanity_mirror_light_for_VW.jpg

Ik krijg er echt geen beweging in.. Is het dan aan de linkerkant beetje loswringen en trekken of waar best druk op zetten? Al reeds een klein barstje in door het forceren van deze ochtend :evil:

moet trouwens wel even erbij melden dat er aan 1 zijde een stekker zit die uitsteekt (aan de korte zijde, bij mij aan de kant van de middenconsole).

als je aan die kant gaat wringen en rukken kan ie inderdaad stuk gaan. probeer eens voorzichtig aan beide kanten te trekken?

Het zijn festoons lampen.. gwn met een fitting schroevendraaier of iets plats ff eruit wippen.. kdoe het met me nagel :p.. trouwens die foto wat jij heb geplaatst is de verkeerde.. lampjes achter de zonneklep hebben een ronde hoek.. die op de foto is voor in de kofferbak.. maar het is niet moeilijk om de lampen uit te halen.. laat ff weten als het gelukt is..

Is eindelijk gelukt haha., bedankt voor de tips! Voor diegene die willen zien hoe het dus in zijn geheel eruit pleurt..
IMG_5965.jpg

En hoe het nu vanbinnen uitziet :D , klein kleurverschil tussen de W5W's & de festoon.. Stoort me toch meer en meer dus wordt nog even bijbestellen..
IMG_5974.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!