zonnedak in polo

ik wil een zonnedak voor 800 euro bij de volkswagen in mijn polo laten bouwen maar vroeg me eigen af of deze dan ook echt helemaal open kan want je zie ook wel is van die dakjes die je alleen beetje omhoog kan doen en zou graag ook willen weten wat jullie ervan vinden om dat te doen

alvast bedankt groetjes stefano
 
Lijkt me voor dat geld dat ie wel helemaal open kan haha. Maarre, als je ervoor hebt geinformeerd, kun je daar toch ook wel vragen hoe ie precies opengaat? :idea:
 
800 euro maar? dan is dat goedkoper dan een Panoramadak...lol...
hoe doen ze dat dan? brengen ze hem naar een bedrijf toe waar het dak dan word gemaakt? dan kun je beter rechtstreeks naar dat bedrijf toe gaan Stick Out Tongue
 
Mijn dealer gaf aan dat zij niet beginnen aan het inbouwen van een zonnedak. Dit aangezien zij de stevigheid van de dakconstructie niet meer kunnen garanderen. Tevens zijn er veel slechte ervaringen met lekkende daken, na het achteraf inbouwen van een zonnedak. Dit is dan ook de reden dat ik geen zonnedak heb genomen.

Als ik toch een zonnedak zou willen, dan moet ik dat via een ander bedrijf, achteraf, laten doen.
 
vooral dat lekken en de zijkantjes niet goed afgewerkt etc...dat kan nog wel eens dramatisch aflopen voor je nieuwe autootje

ach ja als je Airconditioning heb dan heb je toch geen zonnedak nodig? mits je een aftermarket bedrijf kan vinden die de garantie overneemt van je dak etc...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!