Zijspiegels

Beste leden/Polo liefhebbers,

Wie kan mij helpen mijn vraag te beantwoorden? Ik heb een Polo type Highline. Ik krijg met geen mogelijkheid de zij/buitenspiegels dicht geklapt. Als ik er handmatig kracht op ga zetten dan denk ik dat ze gaan afbreken. Of het met de sleutel kan, dat ze dan automatisch naar binnen schuiven weet ik niet. En als dat zo is hoe doe ik dat?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Oumayma
 
Polo  Highline  1.4 
Bij mij gaan ze ook bijzonder zwaar. Ik dacht ook.l dat ze bijna zouden breken maar ze kunnen wel degelijk ingeklapt worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Dan zou er aan de bovenkant van de spiegelschakelaar 2 tekens moeten bevinden, 1x verwarmen en 1x inklappen!

Volgens mij kan Ik de buitenspiegels niet vanuit de binnenkant bedienen. Handmatig gaat ook echt niet dan breken ze af. Dus helaas kan het gewoon niet
 

Bijlagen

  • 563A4008-A5BE-4EB3-BE12-DC21A3ECB0C8.jpeg
    563A4008-A5BE-4EB3-BE12-DC21A3ECB0C8.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 30
Polo  Highline  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!