Zijplaat eraf halen van middenconsole

Hoi MyPolo fans. Weet iemand van jullie hoe ik deze zijplaat eraf kan halen (zie foto). Het is helaas plastic en het kraakt wat. Wil hier wat aan gaan doen, als dit mogelijk is. Ben natuurlijk zuinig op mijn Polo en wil niets beschadigen maar kan zo niet vinden hoe ik deze eruit kan halen. Kan iemand mij de gouden tip geven? Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2023-05-24 at 16.49.15.jpeg
    WhatsApp Image 2023-05-24 at 16.49.15.jpeg
    102.5 KB · Weergaven: 30
VW  Polo High line eind 2018  1.0 - 95 pk - DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Luka
Bedankt VWPolo1.0. Ik heb je link aangeklikt, er verschijnt dan een voorbeeld kleur waarbij ik uit een aantal kleuren moet kiezen... de kleur die het dichtst bij de voorbeeldkleur komt moet ik dan aanklikken. Deze melding blijft maar komen met telkens een andere kleur en dan verschijnt de melding... zie afbeelding. Heb je hier een oplossing voor?
 

Bijlagen

  • melding.png
    melding.png
    107.5 KB · Weergaven: 9
VW  Polo High line eind 2018  1.0 - 95 pk - DSG 
Das deel van je middenconsole, dan moet je je hele middenconsole loshalen. Als het goed is, zit deze op diepte van je pedalen vast met klitteband. Dit kan losraken en dat kan klinken als gekraak.
Bedankt Pigeon. Ik hoop dat ik jou tip niet nodig heb. Ga eerst voor de gemakkelijk opties van DeeOow en VWPolo1.0. Ik hoop dat het zo gaat.
 
VW  Polo High line eind 2018  1.0 - 95 pk - DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Bij een polo AW kan je de plaat er zo afhalen hoor.
Net onder in jou geval grijs hoogglans rand zitten van die druk klemmen.
En bij je pedalen inderdaad een klittenband ding.
Bedankt DeeOow voor je tip en de foto. Ik probeer nog eerst even de handleiding van VWPolo1.0 erbij te halen, als dat lukt, dan kan ik misschien ook zien waar de klemmen zitten. (y)
 
VW  Polo High line eind 2018  1.0 - 95 pk - DSG 
Bedankt VWPolo1.0. Ik heb je link aangeklikt, er verschijnt dan een voorbeeld kleur waarbij ik uit een aantal kleuren moet kiezen... de kleur die het dichtst bij de voorbeeldkleur komt moet ik dan aanklikken. Deze melding blijft maar komen met telkens een andere kleur en dan verschijnt de melding... zie afbeelding. Heb je hier een oplossing voor?
Ja dat doet ie bij ook af en toe.. Op mijn telefoon doet ie het bijvoorbeeld wel, op m'n laptop niet..
Je zou het via je telefoon kunnen proberen, en anders via de hotspot van je telefoon.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ja dat doet ie bij ook af en toe.. Op mijn telefoon doet ie het bijvoorbeeld wel, op m'n laptop niet..
Je zou het via je telefoon kunnen proberen, en anders via de hotspot van je telefoon.
Heb geprobeerd bij een andere browser en op de telefoon, maar het wil helaas nog niet lukken. Ik ga het volgende week op het werk proberen op een mac, misschien dat het daar wel werkt. Bedankt voor je reactie (y)
 
VW  Polo High line eind 2018  1.0 - 95 pk - DSG 
Heb geprobeerd bij een andere browser en op de telefoon, maar het wil helaas nog niet lukken. Ik ga het volgende week op het werk proberen op een mac, misschien dat het daar wel werkt. Bedankt voor je reactie (y)
De aanhouder wint. Met google chrome nog een laatste poging en het lukte :) Toppie... mooie uitgebreide handleiding. Hartstikke Bedankt (y)
 
VW  Polo High line eind 2018  1.0 - 95 pk - DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!