ZGAN banden op originele lichtmetalen velgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop: een set zomerbanden van Hankook Kinergy k425. Top 3 van de autoweek test. Banden zijn vorig voorjaar gemonteerd (factuur van banden (exclusief velgen) van 260€ aanwezig). In de winter ben ik geswitched naar winterbanden en nu gaat de polo eruit. De banden zijn dus in hele goede staat, zo goed als nieuw.

Velgen hebben wat gebruikerssporen, maar niks ernstigs. Zie foto. Je krijgt er ook de VW naafdopjes bij en de dopjes die op de wielbouten gaan.

Op te halen in Noordwijk (nabij Leiden) of Amsterdam.

Vraagprijs 250€. Reacties via dit topic of pm.
full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg


full.jpg
 
Mja dan moet ik even zoeken. Het is een 15 inch velg die standaard op een polo highline zat.

Aantal mm moet ik even kijken, maar zal nagenoeg zijn wat er vanaf fabriek op zat. Heb met mijn vorige banden 100k kilometer gedaan en deze nieuwe banden hebben er pakweg 5 maanden opgezeten, in een periode waarin ik weinig reed omdat ik de leasebak van mijn vriendin kon gebruiken die verlof had :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!