Zenec ZE-MC2000 + NA2000

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Hierbij bied ik mijn Zenec systeem aan, het is samen met de RNS reeks een van de mooiste systemen op de markt. Zenec heeft deze headunit volgepropt met alle denkbare opties zoals: Navigatie (iGO 8 Europa) SD, USB, AUX, DVD (vrijgeschakeld), CD, Bluetooth met audiostreaming, Tulp en iPod/ iPhone.

Het systeem komt met originele kabels, doos, boekjes en accesoires.

Het systeem is zo goed als nieuw, en niet met links en rechts een krasje. Op het scherm of de unit zitten NERGENS krassen of sporen van gebruik.

Het systeem beschikt over iGO 8 navigatie waar ik enorm over te spreken ben (vakantie Frankrijk). Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat zij het fijner vinden werken dan TomTom. De navi is snel en hoeft niet lang te zoeken.

Het besturingssysteem wat Zenec gebruikt werkt ook fijn zonder vastlopers en is snel opgestart.

De reden waarom ik het systeem opruim is vanwege de ingebouwde versterker, ik heb veel geld gestoken in het optimaliseren van de audio. Ben je een audiofiel en wil je het beste van het beste, dan moet je bij de gevestigde orde zoals o.a. Kenwood en Pioneer zijn. En dan lever je naar mijn mening veel in qua uiterlijk en navigatie.

Ik heb de unit ook op marktplaats gezet voor €450, echter verkoop ik de unit liever aan iemand van het forum dus €400 voor leden.

Mocht je nog twijfelen dan kun je altijd even langs komen, de unit is werkend te zien in mijn Polo.

Gr. Jeroen

[resize=600:rqoemi7a]http://imageshack.us/photo/my-images/812/img0291p.jpg/[/resize:rqoemi7a]
 
Nee ik denk dat ik de Pioneer AVIC-F9110BT ga kopen, of het nieuwste model van Pioneer. Ben altijd helemaal Pioneer 'minded' geweest, echter sprak de Zenec mij véél meer aan qua uiterlijk.

Hij was nieuw inderdaad €999, toen was het 2010 model nog €1299.
 
Ik had de AppRadio gekocht van Pioneer, maar dat was echt niks. De radio ontvangst was erg slecht en de mogelijkheden qua app's, zeer beperkt. Wel een mooi scherm en een nette prijs!

Heb nu de nieuwe Zenec NC2010, bevalt goed moet ik zeggen.

Ik houd je topic nog wel in de gaten voor jouw updates, ben benieuwd hoe het in September klinkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!