Zekeringen en lampen overzicht

Nou.... als we toch met deze zekeringen bezig zijn... ik zoek een lege zekering, waar ik een zekeringbypass op kan aansluiten, waar spanning op komt als het contact aan staat.
Ik dacht dat ik die had, maar ik heb er nu een waar de spanning op staat als het contact aan staat, en ook als de motor loopt, maar waar blijkbaar de spanning af gaat als de start/stop actief wordt. Heb hier mijn dashcam op aangesloten, maar deze gaat nu dus even uit als de motor door de start/stop afslaat.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Nou.... als we toch met deze zekeringen bezig zijn... ik zoek een lege zekering, waar ik een zekeringbypass op kan aansluiten, waar spanning op komt als het contact aan staat.
Ik dacht dat ik die had, maar ik heb er nu een waar de spanning op staat als het contact aan staat, en ook als de motor loopt, maar waar blijkbaar de spanning af gaat als de start/stop actief wordt. Heb hier mijn dashcam op aangesloten, maar deze gaat nu dus even uit als de motor door de start/stop afslaat.
Ik heb twee 12v punten extra gemaakt, ik wil niet gaan rommelen aan de bestaande bedrading. Nu eea opgelost met twee zweefzekeringen 5A. Constante spanning afgehaald van F21 middels geïsoleerde steker(fm) . En de geschakelde spanning van F56 middels een geïsoleerde steker( m) op de onderste zekering klem. Beide zweefzekeringen samen met tesa tape vast gelegd. Geen gerammel of losse onderdelen alleen een paar extra draden.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Nog even een fototje erbij
d276996bed23e5d9a5269e004beabb09.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Ik kan bevestigen dat de zekeringen NIET rechtsonder het stuur zitten.
En dat het klepje daar geen klepje is.
Ik vond hem ook al zo moeilijk open gaan :-(
(...)
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!