Youtube muziek downloaden in HQ

Smets

Actief lid
443
39
44
Op men Laptop met windows welke inmiddels de deur uit is had ik een programma van dvdvideosoft, dit was zeer goed.
Downloaden in HD en overzetten naar mp3/aac/... wat je ook maar wilt in welke kwaliteit dan ook.

Nu heb ik een mac in huis gehaald en hier vind ik eigenlijk geen goede programma's voor?
Iemand tips?
Het MOET wel in hoge kwaliteit kunnen..

Ik heb er iets op staan van MediaHuman, op zich iets goed maar de liedjes komen er van uit met schokken etc..

Het hoeft geen programma te zijn, via een website mag ook zolang het maar in hoge kwaliteit is :)

Thx
 
Ze zetten het niet om naar 320 kbit/s, ze slaan het alleen op als...

Zie het als een kopje koffie opslaan in een cola-fles.
Het neemt een boel meer ruimte in, maar het blijft slechts een kopje koffie.
 
Heb de link verwijdert,,,
Of deze software werkt op een mac,weet ik helaas niet.

Let op!(wat je aanvinkt bij installeren)

DVDVideoSoft may bundle links to other websites and third-party apps installations including toolbars in its products. Every time DVDVideoSoft products are installed, you have an obvious option to accept or opt-out of such installations.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
YouTube to MP3 Converter: Free Vevo, YouTube Converter

Of deze software werkt op een mac,weet ik helaas niet.

Let op!(wat je aanvinkt bij installeren)

DVDVideoSoft may bundle links to other websites and third-party apps installations including toolbars in its products. Every time DVDVideoSoft products are installed, you have an obvious option to accept or opt-out of such installations.

Deze werkt niet op mac
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!