Yay Or Nay ! iets doen met mijn achterlichten..

had een vraagje, trekt dit op iets ?
ik had deze gedachte aleen tijdje, maar heb het nog niet uitgevoerd, weet niet of het op wat trekt.. buiten dat, volledige achterlichten + je ziet 2 lampjes op orriginele foto, maar ik ga proberen de andere uit te schakelen (indien dit 2 lampjes zijn) en anders een manier vinden om die plaats af te dichten zodat je enkel 1 lijn ziet. maar ik wil weten of dit wel op wat trekt.. is dit wel mooi zo met 1 lampje in het achterlicht..

PoloGTI_14_Se1291165296171625x440-1.jpg


testdpc-1.jpg
 
Persoonlijk vindt ik het niet zo...
Ik vind het juist heel dope van de 6R met dat bolletje in het midden!
Het is trouwens maar 1 lampje, een W5W. Heb ze vervangen voor Philips BlueVision omdat ik donkere folie erover heb getrokken om ze toch wat meer licht te geven...
 
ik zou eerder kijken of je het niet zo kan maken dat je een remlicht hebt met 2 sterkten zodat de lap altijd helemaal brandt en alleen als je remt dat heb bovenste gedeelte feller is;) dat lijkt mij echt mooi maar dat is mijn mening,
verder zou ik toch gewoon orgineel laten,, ik vindt dat bolletje ook wel wat hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!