Xenon polo bj 2002

Leroy86

Nieuw lid
Hallo allen,

Ik heb een polo 1.9 sdi uit 2002 en ik wil graag xenon inbouwen met led stadsverlichting.
Moet ik hiermee ook rekening houden met een canbus systeem of zijn er nog andere dingen waar ik eventueel op moet letten?
Graag uw hulp en advies..

Mvg,

Leroy

Nee je hoeft nergens rekening mee te houden, je moet een set bestellen met de fitting H7 voor de xenonlampen en voor de stadslichtledsjes een T10 fitting (w5w lampjes)

Al een idee waar je de set (en welk merk) je gaat kopen?

Hoor altijd wel goede verhalen over Pilot

Geen idee ze voor het inbouwen vragen, het is ook goed zelf te doen als je een beetje handig bent.

Overigens krijg je bij xenonlamp.nl 15% korting als je hier donateur op het forum bent (meer info hier)

Er zit 36maanden garantie op hun set voor 109euro, dat zou voor mij toch het overwegen waard zijn gezien Pilot (goede kwaliteit overigens, heb de set zelf al 4 jaar nu en nooit problemen!!) 'maar' 24 maanden garantie geeft en toch aanzienlijk duurder is!

weet niet of hij ook aan inbouw doet, echter zijn er hier op het forum zat mensen die het voor je kunnen doen tegen een schappelijk bedrag! Ligt een beetje aan je woonplaats!

Had een set gezien voor €85incl inbouw.
Het gaat om deze set:
XVQkpVPbbCK3G7WYvkhKNA-1.jpg

Weet niet of iemand bekend is met deze set of hebben jullie zoiets bij voorhand al dat ik zoiets niet moet aanschaffen?

Ik ken niets zeggen over de kwaliteit van dat product, echter incl inbouw vind ik het een erg goedkoop setje (in mijn ogen is te goedkoop: duurkoop!!)

De kleur kun je het best 5000 of 6000 nemen om zo dicht mogelijk bij het originele kleurtje te komen en dus geen gezeur van de politie/apk!

dan word het 6000k, neem de xenon namelijk niet voor het uiterlijk maar puur dat ik meer zicht heb.
denk dat het dan het setje word van huismerk xenonlamp.nl

kans is dat als je 5000-6000k neemt je idd minder last hebt van de Polizei :P zou het idd safe spelen...gewoon witlicht

ik raad je 4300k (orgineel?)aan, ik heb 5000k en vind t nog blauw...

Ik vind witte xenon het mooist,
6000 - 8000 wordt al paarser

succes

Help! Tijdens de montage erachter gekomen dat ik de veertjes mis om de lamp vast te zetten! Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

om de lamp vast te zetten in de behuizing..
daar zit een veertje of iets dergelijks!
want als ik ze nu zou monteren blijven ze niet goed op hun plek

Bij de 9n moet je de lamp er in steken.
Waar je de lamp in hebt gestoken zit een ring om heen, draai deze naar rechts (vast) en links (los).

Volkswagen  Golf 7 R line 
Het gaat inderdaad om een clipje of een soort veertje om de boel op de plek te houden! Hoop dat iemand een oplossing daarvoor heeft..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!