xenon polo 6r wie heeft set

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo forum leden . Ik ben Berkant kom uit Nijmegen . ;) ik ben op zoek naar bi xenon polo 6r wie heeft set liggen mvg
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Prima bedankt jij heb Ze ook achteraf ingebouwd ? en als de ledjes branden en je knippert naar links bijv dimt je led dan ook ? of heeft polo deze functie niet ?
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Deze functie heeft de polo nog niet Iichel heeft ze wel zo gecodeerd dat de lampen uit gaan icm knipperlichten

Mijn set heb ik op mp gekocht.
Let wel even op de de lampen van hetzelfde bj zijn. Er kan nl kleurverschil in de lampen/ ledjes zitten.
 
Oke ik snap je inderdaad meteen 1 set kopen ik zie vaak ook op mp losse linker koplamp enz maar dat was ik ook niet van plan Big Grin
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Kan je OEM xenon zo inbouwen zonder verdere modificaties? Gaat om een polo 6R zonder mistlampen. (nu nog)
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Het is alleen goed opletten of je de goede ballasten hebt. Voor bijv. de GTI heb je zwaardere ballasten nodig. Had zelf ook eerst dit probleem. Verder is het gewoon play and play. Ledjes werken na aansluiting op het stadslicht.

En zoals polo-chris al zei, de functie dat de ledjes dimmen als het knipperlicht aangaat hebben ze helaas nog niet.
Zat er zelf ook naar te kijken maar heb er ook nog niks voor gevonden.
(Indien iemand ideeën heeft hoor ik het graag!)
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
@Twenteh oke maar als het uitgaat is het ook geen probleem bij het knipperen ik vind gewoon als je zulke koplampen heb moet dat wel kunnen moet gewoon bijzonder zijn Big Grin
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
@Berkii Ja ik wil er zelf inderdaad ook iets op dat het zal dimmen of dat ze uitgaan. Wat ook mooi was geweest dat als je het knipperlicht aan doet dat de ledjes oranje hadden geknipperd.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
hahah dat is net iets te veel Big Grin maar volgens mijn hebben paar mensen wel deze functie dat de led uitgaat bij knipperen maar goed ik moet dus eerst nog een set hebben Big Grin
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Zag dit ook voorbij komen. Dit is ook wel strak! (Zie bijlage)

Als je normaal rijdt heb je de witte ledjes, als je richting aangeeft blijft de ene wit en word de andere oranje.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    27.3 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
OEM is heel goed te installeren met adapters. @iichel of @crosspoloTSI zou jullie eventueel kunnen voorzien van adapterstekkers. Als ik ze had liggen kon ik het ook wel installeren en de bcm omcoderen. Op de Bluemotion 1.2TDI is heel veel om te coderen en alles is vrijwel OEM like te doen. Op andere modellen moet het met een aantal modificaties ook te doen zijn.

De goedkoopste en snelste oplossing is het volgende:
Adapter stekkers waarbij:
  • De ledjes in alle standen vel werken.
  • Seinen op 0 stand en permanent grootlicht voeren mogelijk is.
  • Geen foutcode in de auto.
Dit is de goedkoopste oplossing daarnaast is het volgende ook mogelijk maar het kan extra kosten met zich meebrengen:
  • Bochtverlichting in de koplamp units: heeft mij 100 euro extra gekost
  • Ledjes dimmen bij stand 1 en 2 (Michel weet hoe dit moet)
  • Ledjes dimmen bij knipperlicht (Michel weet hoe dit moet, als het goed is)
  • CH en LH icm china autolicht set (BM modellen is dit te coderen, andere modellen is een speciale adapter voor nodig
  • Automatische hoogteverstelling (kosten ongeveer 400/500 euro excl installatie)
Zoek eerst een goede set xenon lampen op marktplaats. let wel goed op dat de lampen uit het zelfde jaar komen! anders heb je kans op kleurverschil in de ledjes.

Trouwens wel grappig dat dit onderwerp steeds maar terug komt. De zoekfunctie gebruiken helpt ook heel veel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!