Xenon laten inbouwen

beste iedereen,

Zoals in de titel te lezen wil ik graag de originele xenon koplampen in mijn polo laten inbouwen.

Na veel zoeken op het forum heb ik al een aantal bedrijfen gevonden welke dit doen maar vraag ik me af wie raden jullie aan?
Ik zoek een bedrijf wat een betrouwbaren naam heeft en waar je als er problemen zijn gewoon terug kan.

Andere vraag als ik dit laat inbouwen kan ik dan aan de koplamp units zien als dit inderdaad de originele volkswagen units zijn.

Ik weet dat er al veel topics over het inbouwen zijn maar kan niet veel terug vinden over waar dit is gedaan en als dit mag van het forum hoeveel hiervoor is betaald, want raar genoeg kan dit meer als duizend euro schelen

Bedankt voor de moeite

Simon
 
Hoe handig ben je zelf met gereedschap en een boormachine? Het inbouwen van xenon is in principe niet zo moeilijk. Heb je de onderdelen al binnen of wil je deze ook via een bedrijf bestellen?
Er staan aardig wat guides op het internet die je kunnen helpen, of je gaat een middagje langs bij een bekwaam forumlid!

Als je de koplampunits koopt staat er op de unit een audi of vw logo. Als je alleen de lampen koopt weet ik zo niet waar deze aan te herkennen zijn.

Succes!
 
Mischien was mijn eerste post niet volledig genoeg

ik mik hier inderdaad op de complete koplampunits met projectors en de led DRL.
Op het moment heb ik nog reflectors en wil nu de wet toch wat gunstiger is (geen hoogteregeling en wiswas) wel een fatsoenlijk lichtbeeld neer zetten zonder mensen te verblinden.

het liefst wil ik dit via een bedrijf doen of als iemand zich hier op het forum geroepen voelt doen om er op terug te kunnen vallen als er een storing voor doet.
zelf ben ik niet zo bekent met electronica en het canbus etc.

ook vroeg ik me af als de bochtenverlichting werd aangestuurd door de hoogteregeling of door een andere module (ik heb geen mistlampen met bochtenverlichting op het moment)

bedankt Simon
 
Ikzelf kom uit de buurt van Rotterdam, maar als iemand mij hiermee kan helpen dan ben ik zeker bereid er voor te rijden.

De vraag blijft als ik dit niet bij een bedrijf doe waar ik de originele koplamp units vandaan haal.
Heb nu contact gehad met 2 bedrijven VAS technics in zeist en Cartronics in den haag maar van beide nog niet echt iets concreets gehoord iemand ervaring met een van deze 2 positief of negatief?

Simon
 
Hallo!

Ik heb het ook bij VAS Technics gedaan, perfect gelukt! Inderdaad supermooi licht, originele units incl de ledjes. Het enige wat bij mij nu nog niet werkt is een lichtsignaal geven als de gewone lampen uit zijn. Hier wordt nog aan gewerkt, wellicht een extra kabeltje erin. verder helemaal top!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!