Xenon kits.

Welke Xenon kit is een echte aanrader voor een Polo 9n?
En dan bedoel ik niet qua prijs maar meer het inbouwen ervan.

En waar hebben jullie je kit vandaan?

Greetz Jerrel.

Hoe zit het met lampjes van xenonworld.nl dan ? Iemand enig idee? Niet te duur.. 89 euro voor een kit met slim ballasten..

als je nou wacht tot Nov ga ja naar essen motor show heb je de Pilot voor een mooi prijsje. die van mij heb ik daar ook vandaan tot vandaag nog perfect

Voor hoeveel heb je pilots gehaald als ik vragen mag? Het maakt me in principe niet meer zoveel uit aangezien ik nu de h7 lampen heb die beter zijn dan de h4, gaat me nu meer om de looks maar geen prioriteit #1

voor mij waren ze toen 60 euro maar ik heb zelf geen pilot ik zei alleen dat ze daar goedkoper waren ;) de deoos van mij heb nog er staat VIP HID ben er zeer tevreden mee

Wil dus de Pilot ombouw set kopen.
Kom je in een keuze menu die vraagt of je ook je stadslichten wilt meepakken. (Dit i.v.m met de gele gloed die je anders houdt.)

Ik wil dat wel, alleen nu vraagt het menu welke variant stadslicht ik heb: 1 of 2? :roll: :?:

Weten jullie hier iets meer van? Heb een 9n 1.4 tdi 2003 model.

de leds zijn normaal w5w lampjes en volgens mij heet de fitting T10, hoop dat je hiermee wat verder kunt, ze zien er zo uit:

[resize=600:1p3766jv]http://www.shop4cars.nl/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/4/3/4375_3.jpg[/resize:1p3766jv]

Mijn stadsverlichting is inderdaad geel. Mijn lampen zijn niet geel, maar hebben iets een witte gloed.

Ik twijfel of ik een Xenon moet laten inbouwen, iemand een idee qua lampen die ik evt kan vervangen zodat ik geen geel meer heb?

Volkswagen  Polo AW 
Starsky,

Thnx voor je reactie, welke H heb je?
Heb jij toevallig er ook nog een foto van ;)

Volkswagen  Polo AW 
Kijk dat bedoel ik nu :D
Bij de link heb jij deze lampen ook besteld?
Zie dat je in Losser woont, weet jij in de regio nog een goeie tuning zaak?

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!