xenon Boordnet polo 6r gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
jhaa klopt ik was er vandaag nog hij heeft mijn lampen alvast gemonteerd alleen de ledjes werken niet..
boordnet vervangen en alles instellen 200 euro mischien heeft hij op voorraad zou die gaan kijken maar ik zoek ze zelf ook voor de zekerheid Stick Out Tongue
 
Duidelijk.
Hoe vondt je Zijn koplampen. Hoor dat het gebruikte zijn.
Is hij proffesioneel met monteren en zijn werk?

Oh dat weet ik niet ik heb de koplampen ergens anders gehaald via marktplaats..
maar ik heb wel eens eerder dingen gekocht en laten maken daar ben er gewoon tevreden over qua prijs vind ik hem ook niet zo duur eerlijk gezegd
 
Jhaa heb een nieuwe boordnet gevonden via een lid van mypolo Stick Out Tongue (citroene)
alles werkt nou koplampen enzo alleen me panorama dak werkt niet na dat ik de module heb gewisseld dus waarschijnlijk moet die ook weer geprogrameerd worden hehe Stick Out Tongue

Kijk zuperr, alleen jammer van je dak.

Hoe heb je het gedaan nadat je hem hebt vervangen?

Alleen long coding overgezet of komt er meer bij kijken?
 
Kijk zuperr, alleen jammer van je dak.

Hoe heb je het gedaan nadat je hem hebt vervangen?

Alleen long coding overgezet of komt er meer bij kijken?

ooh da durf ik echt niet te zeggen vriend van mij heeft alles gedaan voor mij..
hij heeft een programma en alles heb daar niet echt verstand van hij wel Stick Out Tongue
als je iets moet weten kan ik wel navragen bij hem als je wilt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!