Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

"Dikke miskoop". Nou die kan je in je zak stoppen!

Lijkt mij eerder iemand die gewoon snel winst wil maken nadat hij iets anders voorbij zag komen ofzo. Niet achteraf doen alsof het de schuld is van de verkopende partij destijds dat de auto niet in orde blijkt te zijn (als dat het geval is). Je bent er zelf bij als je de aankoop van de auto doet en het staat vrij om een keuring uit te voeren uiteraard.
 
Inderdaad [MENTION=2895]WobbleKid[/MENTION];! En keuring is ook gebeurd! Proefrit van ongeveer 25 minuten gemaakt en toen vond hij hem goed rijden. Ook eerst nog met draaiende motor een rondje om de auto gelopen en onder de motorkap gekeken dusja...
 
Inderdaad WobbleKid;! En keuring is ook gebeurd! Proefrit van ongeveer 25 minuten gemaakt en toen vond hij hem goed rijden. Ook eerst nog met draaiende motor een rondje om de auto gelopen en onder de motorkap gekeken dusja...
En ff tegen de bandjes geschopt? :lol:

Nee maar ff zonder gein. Tja zulke dingen komen voor. Jij hebt in ieder geval een mooie auto. En als hij er uiteindelijk niet blij mee is is dat jammer. Ik hoop voor hem dat hij de gemaakte kosten er uit haalt. Je schroefset was toch vrij nieuw? Want zag dat ie die ook vervangen had..
 
Ja dat snap ik ook niet...
jackie-chan-meme1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!