Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Begin zo langzamerhand mijn geduld wel te verliezen, na 3 weken wachten op die adapters! Ik ben nu onderhand alweer anderhalve maand bezig met wachten, op de banden, daarna op de garage en nu op de steekadapters...
 
Je gaat me niet wijsmaken dat het 3 weken duurt voordat ze binnen zijn. Pakketjes vanuit china heb ik binnen 2 weken haha. Ik zou van die leverancier gewoon eisen een nieuw setje op te sturen want 3 weken is niet reëel.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Je gaat me niet wijsmaken dat het 3 weken duurt voordat ze binnen zijn. Pakketjes vanuit china heb ik binnen 2 weken haha. Ik zou van die leverancier gewoon eisen een nieuw setje op te sturen want 3 weken is niet reëel.
Nee nee dat is ook zeker niet normaal, normaal binnen 5 werkdagen zou het binnen moeten zijn! Jeroen heeft ook meermaals gebeld en flink pisnijdig is hij ook dat het er nog steeds niet is.

Waar komt die leverancier vandaan dan, dat het al 3weken duurt?
Nederlandse leverancier, maar de adapters zelf komen waarschijnlijk uit UK.

Ja ik heb echt al 4 keer gevraagd in die 3 weken hoe het ermee is, maar aan het einde van de dag kan Jeroen er natuurlijk niets aan doen! Maarja als het er vrijdag nog niet is dan cancel ik de bestelling en dan bestel ik ze ergens anders. Niet omdat het aan Jeroen ligt, maar omdat het me gewoon veel te lang duurt zo.
 
Flink balen man!
Hoop dat je ze SNEL geleverd krijgt..
Haha ja ik ook!

Jezus wat klote zeg duurd wel erg lang! Balen hoop dat er snel een oplossing komtnof dat ze gewoon je deze week toekomen maar ik betwijfel het!
Ja ik vraag het me ook af...

Op marktplaats biedt iemand ook steekadapters aan van 5x130 naar 5x100. Misschien is dat te overwegen?
Ja klopt die had ik ook gezien maar dat zijn er maar 2 ;) (die van H&R, had ik mee gemaild)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!