Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Onder de auto? Stick Out Tongue. Dacht het niet haha. Hij zit voor. Je kat zit gelijk na je spruitstuk en zit dus vast aan je spruitstuk. heel irritant om te vervangen.

$T2eC16VHJIQFHG9BjJRwBR0ZSJC9Mw~~60_84.JPG
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Onder de auto? Stick Out Tongue. Dacht het niet haha. Hij zit voor. Je kat zit gelijk na je spruitstuk en zit dus vast aan je spruitstuk. heel irritant om te vervangen.

Ja onder de motorkap dan Stick Out Tongue. Ja dat wist ik ook wel hoor haha!

Het is kut te vervangen en nog kutter omdat vaak de uitlaat moeren/tapeinden afbreken en dat duur wel ff met uitboren en weer schroefdraad tappen!

Oh ok :S Nouja ik laat het gewoon doen dus daar heb ik dan weer geen last van :) (behalve euro's dan)
 
Tijdje geen updates gehad, auto is zoals ik hem wil :) Alleen een ander interieur ben ik echt actief naar op zoek maar vaak zijn het echt te hoge prijzen of moet ik helemaal naar de andere kant van Duitsland rijden :'). Komt vanzelf wel een keertje ;)

Ben nu wel de wintervelgen alvast een beetje aan het opknappen, kunnen die er over een maandje (ongeveer) zo onder. De porsche velgen worden van de winter gestraald en gespoten. Ben er alleen nog niet over uit welke kleur het moet worden haha!
 
Ja inderdaad zo laten zou ik ook wel gaaf vinden maar de poedercoating heeft hier en daar beschadigingen na 6,5 jaar trouwe dienst Stick Out Tongue Ja donkergrijs vind ik wel mooi, dat gunmetal grey. Zou dan wel metallic moeten zijn.

Het word sowieso geen kermiskleur die erop komt zoals je dat laatste tijd zo vaak ziet :rolleyes: ;)
 
Polo staat op te koop, maar is gewoon om te kijken of er een goed bod valt. Zo niet dan hou ik hem gewoon...
Heb hem nu al 3 jaar dus ik dacht een beetje verandering is ook leuk! Als er een vervanger komt is die iets groter en met meer pk's :mrgreen:

Ik houd het waarschijnlijk wel bij VAG
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!