Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Met 17 inch kan je niet echt plat op je buikje haha
Tenzij je de kassen een complete uitbreiding geeft haha maar dan nog met moeite!

En dat wis ik niet xander jij ben toch van alles thuis!
 
Haha ja gewoon zoals jij hebt Niels wil ik het ook Stick Out Tongue Plat op de buik was gewoon ff als gezegde Stick Out Tongue

Hahaha ja ik kan wel redelijk wat doen aan de auto maar dit doe ik liever niet, stel dat je iets verkeerd zou doen... Als wrapfolie verkeerd zit, ja ach, radio het niet meer doet, ja goh, maar als je vering er onder uit knalt ben je wel ver van huis!

Edit:
Niet dat er tot nu toe iets verkeerd is gegaan ofzo Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met 17 inch kan je niet echt plat op je buikje haha
Tenzij je de kassen een complete uitbreiding geeft haha maar dan nog met moeite!

En dat wis ik niet xander jij ben toch van alles thuis!

dsc6457.jpg


Dit vind ik anders toch wel redelijk plat op 17''. Stick Out Tongue Vooraan had ik nog 2cm draad over. :lol:
 
De zijskirt maakt het ook een stukje lager maar hij lig er mooi bij maar met plat op zen buik bedoel ik echt dat alles schraapt over de grond!

Je had hier een ap schroefset neem ik aan gaat wel goed laag maar ik wil wat meer comfort is deze dan aan te raden ofniet?
 
laag en comfort gaat niet samen neem het van mij aan, v-maxx (schudt je helemaal door elkaar), ap stuitert ook nog veel, weitec stuitert redelijk, kw stuitert een beetje, ikzelf heb kw v1 gestoken die kosten al aardig wat, toen ze hem daar op het laagste hadden gelegd waar ik niet mee kon rijden ma om gewoon eens te proberen ik zeg het je zo HARD als een baksteen echt niet normaal en dat is dan kw eh, daarna 2 cm omhoog gedraaid(vooraan, achteraan staat nog steeds op het laagste).
zo rond gereden op winterwielen het stuiterde toch ook wel, toch zeker op autostrade en wegen van 90.
daarna velgen gestoken hierdoor weer 1,5 cm omhoog gemoeten omdat ik niet kon afdraaien etc.. en nu is het stuiterde zo goed als weg ok het blijft stug, maar het comfort is al zeker 70% beter.
on topic: xander daar heb je toch niks voor nodig om hem omlaag te draaien als er verder niks wordt gedaan? gewoon omhoog krikken en omlaag draaien die handel Stick Out Tongue voor de veiligheid band onder de auto voor als het moest mis gaan zodat hij op de band valt.
 
je hebt nu ta-technix eronder zitten zie ik, dan zou ik eerder naar een weitec gaan, je gaat denk ik niet veel verschil voelen als je een ap setje eronder steekt.
en als je gewoon andere veren van weitec of h&r of ap steekt op je schokdempers van ta-technix zou dat niet werken, want de veren maken toch wel het grootste verschil?
Ah dat wist ik niet dat hij de hulpveren ging verwijderen
 
Nee nog niet helaas :O :(! Nu in overleg met de garage of het a.s. zaterdag of maandag zou kunnen. Wil het nu toch wel echt gedaan hebben :(!

Hahaha what the hell? Heb ik geen last van Stick Out Tongue Gebruik je niet iets van cockpitspray of schoonmaakspul waardoor het wit uit slaat?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!