Xander's Polo 9N op Cayenne's! :: 2003 Volkswagen Polo

Re: Xander's polo 9n

ik heb mijn CV bij een garage laten doen ik heb de klapt sleutels van een audi a6 nieuwe type en dat al 2 jaar en het werkt perfect me ramen gaan zelfs nog automatisch dicht.

en dat voor geen 1 uur werk....

er moet EEN weerstand tussen komen die hoort er als het goed is bij zitten of moet je doorgeven als je de set koopt dat het voor een polo 9N is
 
Re: Xander's polo 9n

Hoeveel was je toen kwijt Stick Out Tongue?

Maar ik denk dat het wel te doen moet zijn om een paar draadjes aan te sluiten. Ik heb m'n audio en knipperlichten immers ook zelf aangesloten en kloot wel vaker met electronica dus waarom maak ik me daar druk over xD?
 
Re: Xander's polo 9n

Haha ja dat zou helemaal mooi zijn maar stralen en coaten heb ik daarna geen geld voor hoor met een stagevergoeding als inkomen xD

Wel die rode (of gepolijste) remklauwen natuurlijk :twisted:
 
Re: Xander's polo 9n

Die velgen zullen wel mooi staan denk ik ja!Maar je zult er denk ik wel andere banden omheen moeten gooien, ik vraag me namelijk af of het past onder een polo, (zie http://www.mypolo.nl/info9n.php?p=15 )Maximale maat was dacht ik 225/45 r17. Buiten dat, met de banden die er nu omheen liggen zal je een zeer grote teller afwijking hebben(iets van 10%)!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!