Xander's Bora 1.6 16v :: 2004 Volkswagen Bora

Nieuwe velgen zijn aanbetaald, i.v.m. de tentamenweek heb ik pas rond de 25 januari de tijd ze op te halen (Wassenaar)

Het zijn Touareg Atheo's (19"x9j) geworden, voor een zeeer goede prijs een deal kunnen maken Big Grin Ze moeten alleen nog wel gestraald + gespoten worden i.v.m. oxidatie maar dat vind ik juist mooi, kan ik zelf de samenstelling kiezen Big Grin

Foto van verkoper:
 
De afgelopen tijd rustig aan gedaan, ik zit namelijk vanaf januari zonder werk omdat het er geen business is bij mijn werkgever op dit moment :( De velgen heb ik weer verkocht, maar voor 2x de prijs als waarvoor ik ze had gekocht dus dat was geen slechte deal haha Stick Out Tongue

Wil nieuwe velgen kopen en (als eerst) een schroefset, maar als student zonder werk kun je ook niet zoveel kopen haha :roll:
 
De afgelopen tijd rustig aan gedaan, ik zit namelijk vanaf januari zonder werk omdat het er geen business is bij mijn werkgever op dit moment :( De velgen heb ik weer verkocht, maar voor 2x de prijs als waarvoor ik ze had gekocht dus dat was geen slechte deal haha Stick Out Tongue

Wil nieuwe velgen kopen en (als eerst) een schroefset, maar als student zonder werk kun je ook niet zoveel kopen haha :roll:

Haha. Ja das idd kut man. Hopelijk heb je snel een baan en kunne we weer meegenieten van je aanpassingen en bora
 
Een iets minder leuke update :???:
Maandagmiddag onderweg naar huis begon de Bora ineens op 3 cilinders te lopen :evil:! Dus zo voorzichtig mogelijk naar huis gereden, gelukkig was ik niet ver van huis...

Eenmaal thuis aangekomen de auto uitgelezen en bleek dat cilinder 2 een misfire had. Dus ik hoopte op het beste (bobine of bougie-kabels-) maar vreesde voor het ergste (motorschade) :sad:

Auto vanochtend bij de garage gezet en vanmiddag kreeg ik het geruststellende bericht: bobine en 4 bougies vervangen. Dus easy fix gelukkig Big Grin Kan weer gerust ademhalen Stick Out Tongue Rijd nu ook een stuk beter met de nieuwe platinum bougies, de oude waren dus wel aan vervanging toe!


Wat betreft velgen en verlaging: schroefset wil ik echt a.s.a.p. aanschaffen als het even financieel kan. Had het eigenlijk voor april gepland maar bovenstaande helpt natuurlijk niet echt :rolleyes: Velgen moeten dan nog volgen, maar de 16 inch originele velgen misstaan ook zeker niet als het eenmaal verlaagt is dus dat heeft wat minder prioriteit ;)
 
Oeff dat was vast schrikken inderdaad. Vertel mij maar niks over cilinderoverslag/misfires en het lopen op minder cilinders.. Stick Out Tongue Ik weet precies hoe je je voelt als je je auto weg brengt. Ze zeggen altijd dat het de bobine of de bougies zijn. Gelukkig was dat in dit geval ook de oplossing! Big Grin

Ben wel echt benieuwd naar de verlaging! Plan is wel om hem met het mooie weer in orde te hebben zeker? Gezien de meetings e.d.

p.s.: Heb je alweer een baantje kunnen vinden ondertussen?
 
Oeff dat was vast schrikken inderdaad. Vertel mij maar niks over cilinderoverslag/misfires en het lopen op minder cilinders.. Stick Out Tongue Ik weet precies hoe je je voelt als je je auto weg brengt. Ze zeggen altijd dat het de bobine of de bougies zijn. Gelukkig was dat in dit geval ook de oplossing! Big Grin

Ben wel echt benieuwd naar de verlaging! Plan is wel om hem met het mooie weer in orde te hebben zeker? Gezien de meetings e.d.

p.s.: Heb je alweer een baantje kunnen vinden ondertussen?

Haha inderdaad!

Ja echt zo snel mogelijk, voor de meetings wil ik het voor elkaar hebben... Ja heb er 2 onderhand maar allebei nog niet genoeg uren om echt even 500 euro over te hebben :(
 
Schroefset besteld! Waarschijnlijk volgende week in huis Big Grin

Czc.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!