Xander van Beek Photography

Xander

Voormalig teamlid
2,451
0
36
Beste Forummers,

Sinds vanmiddag heb ik mijn eigen Facebook page Xander van Beek Photography opgericht voor de foto's die ik onder andere op meetings en dergelijke maak. Door de foto's een watermerk te geven hoop ik wat meer erkenning te krijgen, zodat niet iedereen de foto's zomaar kan kopiëren. Bij deze een oproep om de pagina te 'liken', zo krijg je automatische updates over de site en gelijk alle foto's van meetings en dergelijke.

Link naar de Facebook site:
https://www.facebook.com/xvbphotography

Bedankt alvast! Greets Xander!



Ps: Dit bericht is eenmalig, ik wil graag VAG fans op de hoogte brengen maar niet mypolo.nl spammen ;)
 
Klein uppie, wil jullie niet al te vaak lastigvallen maar 2x per jaar is wel oké toch Stick Out Tongue? Blijf nog altijd bezig omdat ik het echt gewoon heel erg leuk vind :)! Wil je af en toe een paar foto's voorbij zien komen vanaf meetings/shows en dergelijke like dan mijn pagina! Dat kan hier en alvast bedankt daarvoor!

En nog een paar foto's van afgelopen zaterdag @Essen Motorshow 2013 ;)







En nog een forumlid als ik mij niet vergis!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!