WPolo 9N3

Ben nieuw hier en vind het een leuk forum en word er wat wijzer van de polo;) De rest volgd nog


Volkswagen Polo 9N3

Bouwjaar: November 2008
Kleur: Tossablue
Uitvoering: Comfortline 1.4 16V
Aantal Deuren: 5
Interieur: Grijs
Brandstof: Benzine
Vermogen: 85PK

Opties:

Climatic
Cruisecontrol
Airco
Boordcomputer
Elektrische Spiegels
Verwarmde Spiegels
Achter Midden Armsteun
Bekerhouder
ESP
Centrale Vergrendeling
Geintegreerde Radio
Knipperlichten In Spiegels

Nog te doen:

Velgen(Finished)
Middenarmsteun
Andere lampjes in koplamp(Finished)
Haaienvin antenne(Finished)

Nieuwe foto's volgen nog!
 
Dankjee! :mrgreen: gaat vast wel lukken, heb er nu al heel veel plezier van!

Zit nog te twijfele... r32 velgen model vind ik ook heel mooi.. of te denken aan grote spaaks velgen.

Denk 17'' Je ziet zoveel velgen.. word je niet makkelijk gemaakt haha.
 
Hij is uit Nov 2008 dus heb nog fabrieks garantie zo en zo:) maar baal er wel van ja! had het niet eens gezien totdat een maatje het tegen me zei. Alleen hopen dat ik me auto meteen terug krijg... anders geven ze maar een mooie leen auto mee Stick Out Tongue
 
Vrijdag gebeld voor een afspraak en kon zaterdag morgen terecht:)
Ze hebben me deur weer netjes afgesteld en ze vonden dat me andere deur ook niet naar hun wens stond en die hebben ze ook meteen netjes bijgesteldBig Grin

Airco rook ook niet altijd even lekker en ze vroegen of ik tijd had? dan konden ze hem reinigen en dan moest die een uur tot anderhalf uur even luchten. dus ik zei dat ik wel even het stadje in ging kreeg ik van een medewerker van de garage ze polo 6R meeBig Grin rijd super!

Netjes gedaan bij pon barneveld en viel gewoon netjes onder de garantie.
Gelukkig de polo weer terugBig Grin
 
Nieuwe velgen+Banden gekocht:)

En nee jongens geen grote hahah

15'' Polo 2010 Highline velgen met Continental bandjes..

Binnekort foto erop:) staat stukken beter dan me wieldoppiesStick Out Tongue haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!