Worthersee tour 16-19 Mei 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
162004_157136984407538_1077945671_n-1.jpg


Ik zag er nog geen topic over, dus bij deze.
De polo staat inmiddels klaar voor de rit van een kleine 1100 kilometer naar de Worthersee.
De 12e keer alweer, maar dit jaar met een nieuwe missie: polo's op de plaat vast leggen!
Vannacht rond een uurtje of 3 gaan we rijden, en hopelijk zijn we dan rond 14.00 uur in Portschach waar wij altijd verblijven.
Maandag de kleine meetings in Schieffling en aan de piramide kogel mee pakken en dinsdag rustig een rondje See rijden.
vanaf woensdag wordt het al lekker druk aan "de overkant" dus met de speedboot de overtocht maken, en rustig rond kijken.
Natuurlijk onder het genot van een biertje en een bratworst.
Donderdag en vrijdag is het eigenlijke treffen al gestart, dus wederom naar "de overkant" en zaterdag weer richting Holland.
Als het goed is hebben we wi-fi op de kamer, dus zal ik regelmatig wat foto's posten.
 
Veel plezier Andre, wij zijn gisteren weer terug in Nederland aangekomen na een zeer geslaagde week "pre-Worthersee 2012", man man, wat een week, word elk jaar drukker de week ervoor, volgend jaar misschien maar nog eerder gaan.
 
Dan los ik je af Jarno, om 02.oo uur vertrokken en vanmiddag rond 12.15 uur aangekomen in Portschach.
Reis verliep vlekken loos, Heb geen meter gereden, want Mieke vond het wel lekker gaan.... (heb ik weer...)
maar goed, we zijn er, en daar gaat het om, vandaag nog even rustig aan doen, morgen naar Schiefling en de piramide kogel.
Ik moet zeggen er is hier nu ook al genoeg te zien, viel me op tijdens de lunch in het dorp.
Voor een kleine indruk van de heenreis: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.466159926734277.134314.165911603425779&type=1&notif_t=like
Vanaf morgen meer auto's en polo's!

FotoKO6CMGHB-1.jpg


Foto8IFQ7ERF-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ondanks dat donderdag de officieele meeting pas begint is het al lekker hier!
Zo druk dat er bij de piramide kogel echt geen plek meer was om de auto neer te zetten, dus maar door gereden naar reifnitz,
waar de meeting, of het evenement eigenlijk, donderdag echt van start gaat.
En ook daar was het druk, erg druk.
hierbij wat foto's van polo's van vandaag.

FotoFLCZKFXC-1.jpg


FotoY8WDLXFI-1.jpg


FotoAX88LZOQ-1.jpg


FotoHJ7CTXLP-1.jpg


FotoOGAKS7WH-1.jpg


FotoBX6RBTYH-1.jpg


FotoMC6MSNHS-1.jpg


FotoHNBPKUWA-1.jpg


Foto4TXBJDGK-1.jpg


FotoEYAHMDE6-1.jpg


Meer foto's, ook van niet polo's op;
De face book pagina van veeShirts: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.391353714239781.86100.145706922137796&type=1
En op die van VW Team Arnhem: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.467072013309735.134503.165911603425779&type=1&notif_t=like
Morgen weer meer!
 
Die donkerrode op de laatste foto is die van jou, denk ik? Erg leuke foto zo met die anders-rode Polo met dezelfde maar in een andere kleur velgen Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Klopt die laatste foto is onze polo, en een GTI op de parkeerplaats in Velden.

Vandaag heel weinig foto's gemaakt....
Volgens de voorspellingen is het zo'n beetje de laatste dag met goed weer aan der See.
Dus na een stop bij de Shell, besloten het terras op te zoeken, en van het weer te genieten.
Maar geen nood, de komende dagen zijn er genoeg auto's te zien, en dus genoeg foto's te plaatsen.
FotoAOSDOOZX-1.jpg


FotoRK3S6ML7-1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!