Wordt het alarmsysteem geactiveerd nadat de auto automatisch vergrendeld?

Betreft een VW polo uit 2010.

Achtergrond informatie:
Mijn polo trekt mijn batterij ('s nachts / in stilstand) leeg, en nu heb ik gevonden dat het alarmsysteem bijna 100 mA continu trekt.

vraag:
In de handleiding heb ik gevonden dat het alarmsysteem, interieurbewaking en afsleepalarm worden ingeschakeld bij vergrendeling via de radiografishe afstandsbediening.
Echter heeft de polo ook een automotische re-lock functie die de auto weer sluit als je 30s na ontgrendeling geen deur open hebt of de sleutel in het contact hebt.
Nu is de handleiding niet duidelijk over welke alarmsystemen worden ingeschakeld na de automatishe re-lock.
Voor mij is het nu moeilijk om te bepalen wat 'normaal' is aangezien ik denk dat er een fout zit in het alarmsysteem zelf,
iemand een idee welke alarm systemen er worden ingeschakeld in welke scenarios?

Vergrendelen via radiografishe afstandsbediening --> alle alarmsystemen ingeschakeld.
Ontgrendelen via radiografishe afstandsbediening --> alle alarmsystemen uitgeschakeld.
Vergrendelen via automatische relock --> ???
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!