Woodman's concept van Blue GT project

Hey mensen, ik was hier laatst wat in pixelmator aan het spelen met een foto van men wagen en ik ben eigenlijk wel tevreden van de look.
Die foto staat nu op men bureaublad als achtergrond en die ga ik even bekijken. Als ik het binnen een tijdje niet ben beu gezien, ga ik denk ik ervoor zorgen dat de GT er zo gaat uitzien. Ik heb wel al een lip liggen voor onderaan de voorbumper die ik er binnenkort ook op ga monteren.
Wat vinden jullie?

De mods:
-Verlaging
-Alle lichten helder wit
-VW embleem zwart/blauw
-Chroomstrip van grill in het blauw

 
Wel het ligt hier thuis te wachten tot het gemonteerd wordt bij mij. Het is wel iets lomper dan ik dacht op foto toen ik het bestelde, maar eens gemonteerd zal het denk ik wel meevallen. (Ik hoop het, want ik wil ook niet overdrijven) Stick Out Tongue
 
Laat u een statische maken voor vanvoor, of gewoon zuignappen bestellen voor u nummerplaat. Big Grin
Zou idd kunnen, maar dan zit je nog steeds met de vorm die erin staat waar de nummerplaat in past. De bumper is niet helemaal vlak zoals op de foto. :)
En ik wil ook geen carrosseriewerken laten doen eerlijk gezegd daarvoor. Ik denk dat het gewoon met nummerplaat zal te doen zijn. Big Grin
 
Nou, waar wacht je nog op!? :) Ziet er straks uit! Carbon lip aan die voorbumper!
Ik vind alleen een chromen vw-embleem mooier, maar goed dat mijn smaak.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Nou, waar wacht je nog op!? :) Ziet er straks uit! Carbon lip aan die voorbumper!
Ik vind alleen een chromen vw-embleem mooier, maar goed dat mijn smaak.
De lip is in ABS man, ik vond geen die past op GT/GTI in carbon. En ivm dat embleem, ik ben blij dat we allemaal niet dezelfde smaak hebben of we reden allemaal met dezelfde polo hé, hahaha Big Grin
 
Het is maar goed dat smaken verschillen. Het is juist zo leuk dat iedereen zijn eigen unieke Polo heeft! Ben benieuwd naar het echte eindresultaat! Succes met je project!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Ik wil alle lichten ook graag helder wit, dus als je ideeën hebt voor mijn R-Line hoor ik die ook graag ;) het is mooi dat jij vooraf al een beeld hebt hoe het zou kunnen worden. Ik heb nog genoeg ideeën in mijn hoofd, maar twijfel of het allemaal zal lijken bij elkaar. Als je witte verlichting erin gaat zetten hoor ik graag van je welke lampen het geworden zijn? Ben erg nieuwsgierig.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!