Wörthersee 2013

Wie gaat er allemaal naar Wörthersee 2013? :)

734735_321072031331539_1812397697_n-1.jpg
 
Haha ja wij wilden echt heel graag gaan maar bijna 1000 euro de man voor 1 weekje is ons wat te overdreven Stick Out Tongue

dat lijkt me wel een beetje aan de overdreven kant... was vorig jaar met de caddy 700 euro kwijt, (caddy loopt 1 op 9).

maar wij gaan dit jaar zeker weten. hebben een villa geboekt van 27 april tot/met 4 mei. de week ervoor dus. :) we gaan totaal met 16 personen en 11 auto's
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Ik ben er dit jaar ook weer te vinden van 28 april tot 11 mei.

En wat de kosten betreft dat is maar net hoe gek je het zelf maakt en waar je overnacht.
Maar ik weet voor zolang als het evenement er is en mijn vriendengroep met de hobby door blijft gaan dat ik elk jaar ga en ik spaar er gewoon voor. Prioriteiten stellen hahaha.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!