Wit/chroom kentekenplaathouder.

Hmm, ik vind een zwarte net zo mooi, maar denk dat op een witte auto een witte minder opvalt.

Bas zei:
Hmm, ik vind een zwarte net zo mooi, maar denk dat op een witte auto een witte minder opvalt.

Ik denk dat zwart ook mooier is. Die witte moeten dan ook exact dezelfde kleur wit zijn anders denk ik dat het er niet mooier op gaat worden.

Witte kentekenplaat?? Is bij de wet verboden toch?? Mijn kentekenplaten zijn gemaakt met opgelegde letters en dan een rvs of chromenrand staat best goed. Gr. Hans

Volkswagen  Polo AW Highline 
@ Hansstaal, we hebben het hier over de houder niet over de plaat zelf';) Die moet bij iedere van na 1978 gewoon geel zijn met zwarte letters ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!