Wintervelgen stickers (Stickers in productie!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoonjan zei:
Soedje zei:
Even folie eroverheen, zodat jullie ze in een keer kunnen opplakken, en ik kan ze versturen.

;)
1 komma te veel Stick Out Tongue
en is nevenschikkend en heeft dus geen komma nodig :lol:
(sorry moest ff :lol: )

In nevengeschikte zinnen is een komma voor het voegwoord en meestal overbodig, maar niet altijd. Gebruik van de komma is aan te raden in lange zinnen, of als er kans op een verkeerde lezing bestaat.

En in dit geval dus wél, want anders lees je waardoor Bas in de war raakte.
 
Soedje zei:
Gewoonjan zei:
Soedje zei:
Even folie eroverheen, zodat jullie ze in een keer kunnen opplakken, en ik kan ze versturen.

;)
1 komma te veel Stick Out Tongue
en is nevenschikkend en heeft dus geen komma nodig :lol:
(sorry moest ff :lol: )

In nevengeschikte zinnen is een komma voor het voegwoord en meestal overbodig, maar niet altijd. Gebruik van de komma is aan te raden in lange zinnen, of als er kans op een verkeerde lezing bestaat.

En in dit geval dus wél, want anders lees je waardoor Bas in de war raakte.

dan kun je 't zelfs nog sneller doen dan jij (de trend vandaag de dag is zo min mogelijk tekens in de spelling), door er een ';' tussen te zetten :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Zinsopbouw veranderen kan ook:
Even folie eroverheen, zodat jullie ze in een keer kunnen opplakken, en ik kan ze versturen.

Optie1:
Ik ga ze versturen zodra de folie er overheen zit, zodat ze makkelijk op te plakken zijn!

Optie2:
Even de folie er overheen die ervoor zorgt dat je ze in een keer kan opplakken, vervolgens verstuur ik ze.
 
zwart
- bas (1 set) betaald, morgen verstuurd
- ger (2 sets) betaald, morgen verstuurd
- TwistedBE (1 set) nog niet betaald
- yvonne1980 (1 set) nog niet betaald
-graafie (1 set) betaald, morgen verstuurd

Rood IN PRODUCTIE
- johan (1 set)
- vissa (1 set)
- Polootje (2 sets)
- reddevil (1 set)
 
Even tipje.. Heb ze zelf ook op mn velgen zitten.

- Als je ze binnen hebt, even goed aandrukken (dan trek je ze er in één keer af)
- Los van elkaar knippen
- Velg heel goed vetvrij maken! Het zijn best fragile stickertjes, dus dat is belangrijk
- Sticker rustig van het velletje afhalen
- Opplakken op de velg van links naar rechts en lucht wegwrijven
- Met een doek even goed aandrukken/poetsen
- En dan het velletje er weer heel rustig zo vlak mogelijk vanaf trekken

Dan komt het helemaal goed! Had mn velg schoongemaakt met een vieze doek (olie, poets zooi e.d.) en die trok ik er gelijk af haha. Dus ik denk, misschien even handig als advies.
De rest daarentegen zit super vast. Net velgen afgespoten met hogedrukreiniger. Een beetje opgepast (voor de zekerheid), maar het blijft zitten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!