Winnaars FvdM Photoshop & FvdM Non-Photoshop 09-2014

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
En de Foto van de Maand editie september 2014 competie zit er weer op!
We hebben weer twee winnaars: Raoul bij de Non-Photoshop competitie,
en Vern bij de Photoshop competitie.


Een gelijk spel ditmaal in de non-photoshop categorie met 9 stemmen voor 6rpolo73 en Raoul.
Daar konden de tegenspelers niet tegenop met 2 en 3 stemmen voor de 3e en 4e plaats.(JVDA@6R & Ceunen)
Maar er kan er maar een winnen.
Stemronde hier thuis gehouden,
en dan is Raoul de gelukkige winnaar deze maand.
Dat maakt 6rpolo73 dus de goede 2e.

Het was een duidelijke overwinning voor de nr1 in de fotoshop categorie.
Deze maand heeft Vern duidelijk gewonnen.
Mauricesunny goede 2e met 4 stemmen.
gedeelde 3e plaats voor johan en iichel met 3 stemmen.

Ik vind ze allemaal mooi.

Namens het gehele MyPolo Team gefeliciteerd met deze overwinningen!

Photoshop
Vern


Non-Photoshop
Raoul


Wil je ook een keer meespelen?
Schrijf je dan nu in.

Hier kunt u klikken om snel naar de inschrijving voor oktober te gaan in categorie ''Non fotoshop''.

Hier kunt u klikken om snel naar de inschrijving voor oktober te gaan in categorie ''Fotoshop''.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Hey DeeOow,

Ik moet even 1 ding kwijt in juli dit jaar was Raoul ook al winnaar in de Non-Photoshop. Op welke gronden beslis jij "thuis" dat hij alweer winnaar is???

Raoul en jij hadden beide 9 stemmen, geen eigen stemmen. Dus een gelijk stand. Had Raoul afgelopen maand gewonnen dan zal dit in de beoordeling meegenomen worden, maar om verder alles bij te houden. Nu is het een kwestie van een dobbelsteen gooien (cijfers 1-3 voor Raoul, 4-6 voor jou).

Volgende maand beter ;) Mijn stem had je in elk geval al dus en gezien het aantal stemmen dat je krijgt vertrouw ik er op dat we jouw foto ook een keer terug vinden als winnaar ;)
 
Alle stemmers (op mij en op iedereen) bedankt !

Het verhaal achter de foto: ik was voor mijn garage op pad gegaan met mijn spiegelreflex. Die had ik al twee jaar niet aangeraakt. Pas thuis kwam ik er achter dat de automatische witbalans nog op binnenlicht of zoiets stond. Over alle foto's een blauwe tint. Van de nood een deugd gemaakt en deze verder gephotoshopt. Het was deze óf een compositie voor De Kuip (Feyenoord stadion) .
 
Congratz beide.

Alle stemmers (op mij en op iedereen) bedankt !

Het verhaal achter de foto: ik was voor mijn garage op pad gegaan met mijn spiegelreflex. Die had ik al twee jaar niet aangeraakt. Pas thuis kwam ik er achter dat de automatische witbalans nog op binnenlicht of zoiets stond. Over alle foto's een blauwe tint. Van de nood een deugd gemaakt en deze verder gephotoshopt. Het was deze óf een compositie voor De Kuip (Feyenoord stadion) .

Ziet dr goed uit! erg leuk effect.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!