Windkracht13 Onboard video topic

[youtube]hBmDS6lLpfQ[/youtube]
Ben niet zo handig met youtube linkje.. filmpje gemaakt met m'n iPhone tijdens een landing in de mist.
Zonder batterij kan ik de GS niet gebruiken in de cockpit, wel mooi ding. Ik zal eens kijken wat het handigst is voor mij. Bedankt voor je feedback iig.

Ps:starsky bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga me nog eens goed orienteren, wellicht is een helmcamera wel iets, die kan ik dan ook gebruiken voor het snowboarden of kitesurfen. Tijd zat om iets uit te zoeken want ik lig met een gebroken sleutelbeen en 6 gebroken ribben thuis in bed na een snowboardincidentje.
De landing in de mist moet zelfs ILS landing zijn anders hadden we het niet gevonden denk ik ;) In deze omstandigheden is het trouwens verplicht het vliegtuig automatisch te laten landen. (een CAT3a voor de liefhebbers hier.)
 
Dankzij windkracht 13 weer veel te veel geld uitgegeven! ;)
Omdat ik de camera wat meer wil gebruiken dan alleen in de auto, heb ik een DRIFT HD sportcamera besteld. Nu alleen nog wat leuke filmpjes maken.. maar langs afgrondjes fietsen doe ik niet :) ik heb niet zoveel goede ribben meer over!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!