Windkracht13 Onboard video topic

Ik rij al een paar maanden rond met een Dashcam.
Zo nu en dan, kom je gekke dingen tegen op de weg, leuk om terug te bekijken of te bespreken...

Zijn er hier meer mensen die met een camera rondrijden???

[youtube]c_0hbGwTBEw[/youtube]

Jammer, de youtube Tag doet het helaas niet...
Is het misschien mogelijk deze tags werkend te maken op de site???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mongool die probeerd in te voegen, lekker keihard op ze rem. :X

Super vet om dit terug te zien idd! En erg handig als je zelf iets overkomt, al is videomateriaal hier in Nederland geen bewijsmateriaal als ik het goed heb.

Keep it going! Klinkt lekker ook de Polo! Big Grin
 
Aan de weerspiegeling van het dashboard in je ruit te zien, reed je hiervoor een Corsa? Heb hiervoor ook een Corsa gereden, zo'n EcoFlex 1.3 111 edition. Ook best prettige wagentjes.

http://www.youtube.com/watch?v=bWy6eidbRvM&context=C355699bADOEgsToPDskLoAVodL8ZjFQ6ntws0R393

Goede kwaliteit filmpjes trouwens? Ben erg benieuwd wat voor cam dat is.

EDIT: nevermind, ik lees het al:
Windkracht13 zei:
Ik heb na lang twijfelen de knoop doorgehakt, het wordt geen Opel Corsa OPC,
(Rij nu een Opel Corsa 1.4 Sport, vrijwel standaard) maar een Deep Black Polo GTI.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bannergs600-1.jpg
 
Als je zoiets wil aanschaffen, alleen via de importeur bestellen !
Er is veel namaak te koop, en bijna niet te onderscheiden van de echte.
Ook die op Ebay staan, is 99% daarvan namaak.
Reken op een kleine 250 á 300 euro (import + Btw) en je heb een redelijk snelle micro sdhc kaartje nodig (50 euro Samsung 32GGB Class10)
Kost wat, maar echt leuk speelgoed, terug kijken in Full HD op 42" plasma,hahahahha

Edit, let op als je bij een ander koop dan importeur, dat je de laatste Firmware eropstaat Versie 2.0.7
Anders kan je wel eens problemen krijgen met de Gps ontvanger...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toevallig een link van een nederlandse shop die die dingen al in Nederland heeft liggen ?

Lijkt me wel heel vet om ook zoiets te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BMW  1 serie  1.6 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar ben ik me van bewust, weet wel wat ik online zet.
Maar daar heb ik de camera niet voor hangen hoor, de autoweg is geen racebaan.
Politie kan weinig met dat soort beelden hoor achteraf, veerzekering daarin tegen wel.

@skyracer, de GS 300 en 600 kunnen niet zonder de stroom adaptor, er zit geen battery in.
Dan moet je de 900 HD hebben, deze kan zowel via de oplader als battery aangezet worden.
Battery gaat een kleine 3 uur mee, zonder beeldscherm wat aanstaat.
Leuke cam, deze hangt bij mij op de achterruit, wel schiet die minder mooi filmpjes in het donker.
Mocht je er 1 aanchaffen, ben ik benieuwt naar jou filmpjes...!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!