Windkracht13 Onboard video topic

Ik rij al een paar maanden rond met een Dashcam.
Zo nu en dan, kom je gekke dingen tegen op de weg, leuk om terug te bekijken of te bespreken...

Zijn er hier meer mensen die met een camera rondrijden???

[youtube]c_0hbGwTBEw[/youtube]

Jammer, de youtube Tag doet het helaas niet...
Is het misschien mogelijk deze tags werkend te maken op de site???
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mongool die probeerd in te voegen, lekker keihard op ze rem. :X

Super vet om dit terug te zien idd! En erg handig als je zelf iets overkomt, al is videomateriaal hier in Nederland geen bewijsmateriaal als ik het goed heb.

Keep it going! Klinkt lekker ook de Polo! Big Grin
 
Aan de weerspiegeling van het dashboard in je ruit te zien, reed je hiervoor een Corsa? Heb hiervoor ook een Corsa gereden, zo'n EcoFlex 1.3 111 edition. Ook best prettige wagentjes.

http://www.youtube.com/watch?v=bWy6eidbRvM&context=C355699bADOEgsToPDskLoAVodL8ZjFQ6ntws0R393

Goede kwaliteit filmpjes trouwens? Ben erg benieuwd wat voor cam dat is.

EDIT: nevermind, ik lees het al:
Windkracht13 zei:
Ik heb na lang twijfelen de knoop doorgehakt, het wordt geen Opel Corsa OPC,
(Rij nu een Opel Corsa 1.4 Sport, vrijwel standaard) maar een Deep Black Polo GTI.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bannergs600-1.jpg
 
Als je zoiets wil aanschaffen, alleen via de importeur bestellen !
Er is veel namaak te koop, en bijna niet te onderscheiden van de echte.
Ook die op Ebay staan, is 99% daarvan namaak.
Reken op een kleine 250 á 300 euro (import + Btw) en je heb een redelijk snelle micro sdhc kaartje nodig (50 euro Samsung 32GGB Class10)
Kost wat, maar echt leuk speelgoed, terug kijken in Full HD op 42" plasma,hahahahha

Edit, let op als je bij een ander koop dan importeur, dat je de laatste Firmware eropstaat Versie 2.0.7
Anders kan je wel eens problemen krijgen met de Gps ontvanger...
 
Laatst bewerkt door een moderator: