WIL JE EEN BETROUWBARE AUTO? KOOP GEEN TESLA, JAGUAR, ALFA ROMEO OF LAND ROVER!

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 

VW staat ook wel laag...☹️
Tevens een van de meest gestolen merken, waarvan de Polo in 2020, op de Golf na, het meest gestolen type!
 
Nou ja ze zijn wel goed in het sjoemelen nu ook met de ID3 en 4 over de verkoopcijfers.. meeste auto's zijn verkocht/op naam gezet aan partner bedrijven.

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
fit.jpg


staat hoog op mijn lijstje hoor!

 
Ieder merk heeft zijn goede en slechte periodes wat modellen betreft. Persoonlijk vind ik dat VAG het wat laatste modellen betreft slecht doet. Kwaliteit is veel minder, bezuinigingen op materiaal, te hoge prijzen voor wat je krijgt.
Ik ben dan ook benieuwd naar de echte verkoopcijfers van de Polo en de Golf op dit moment. Dit geldt natuurlijk ook voor de Audi’s , Skoda en Seat’s.
Je kan als bedrijf de grootste willen worden maar dat gaat altijd ten koste van iets anders.
De grootste wil niet altijd zeggen de beste.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!