Wie maakt er gebruik van een dashcam en welke?

Valdes

Bekend lid
84
114
53
Beste lezers,

Wie maakt er gebruik van een dashcam en welke?

Ik maak er zelf nog geen gebruik van maar wil wel graag een aanschaffen.
Maar er zijn zoveel verschillende modellen dat ik niet weet welke ik moet nemen, misschien dat jullie een suggestie hebben voor mij?

Wat ik belangrijk vind is natuurlijk de beeldkwaliteit en gps. Maar vooral dat het van klein formaat is, ik wil het liefst niet zien dat die aanwezig is. Gewoon achter de spiegel.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
  • Leuk
Waarderingen: sahindogan
BlackVue gebruiker hier, en zeer tevreden. Misschien wel één van de duurdere dashcam merken maar het geld is het meer dan waard. Kwalitatief goede app support en degelijke bouwkwaliteit. Als je echt all the way wil gaan kan je met de meeste BlackVue dashcams een tweede camera toevoegen zodat je beeld voor en achter de auto hebt. Internet is ook mogelijk, internet hotspot in je auto maken, dashcam verbinden met behulp van de ingebouwde Wi-Fi en kan je overal kijken wat er rond je auto gebeurd!
 
Laatst bewerkt:
.  .  . 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!