Wie kent deze velg?

Niet strikt Polo maar wel VW…

Deze velg tref ik aan op een Golf IV. Schijnt originele VW velg te zijn alhoewel deze voorheen grijs was.

Welk type is dit? Ik ken hem niet…
IMG_7043.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C Lounge  1.4 TDI 90pk 
Als het OEM is zal er een onderdeelnummer aan de binnenkant van de velg staan. Als je hierop zoekt zal je ongetwijfeld meer vinden over deze velg.
Ja, dat ga ik natuurlijk doen. Heb de auto nog niet hier en was met wat ‘vooronderzoek’ bezig…

Maar het is een Jarama. En 15” vlgs mij ipv 16”.

Grtz!
 
Volkswagen  Polo 6C Lounge  1.4 TDI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
Niet strikt Polo maar wel VW…

Deze velg tref ik aan op een Golf IV. Schijnt originele VW velg te zijn alhoewel deze voorheen grijs was.

Welk type is dit? Ik ken hem niet…
IMG_7043.jpeg
Beetje off topic maar weet niet of je naar zo’n type velg opzoekt bent. Maar wij hebben aez velgen liggen die precies zo’n type velg is.



Onderwerp 'AEZ Steam 18 inch velgen +banden'
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: PoloTwan
Hadden we allemaal, inclusief ik, ongelijk tot nu toe. De auto heb ik nu hier en het zijn 17” Arietta wielen. Gemaakt door OZ voor VW.

1J0 601 025 BB

Ook wel bekend als de winterset voor de Golf IV R32. Die heeft nagenoeg dezelfde velgen maar dan 18” met de naam Aristo…

IMG_7084.jpegIMG_7083.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C Lounge  1.4 TDI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!