Wie heeft er nog meer genoeg van de winter?

Soedje

Nieuw lid
Flikker maar op met die winter! En de winterbanden en mijn saaie 15" velgen. Ik wil weer shine!

Kan toch niet lang meer duren nu?

ahh joh nu ben je nog lekker zuunig met die 15" velgen.
en voor mij veranderd er toch vrij weinig, ga van 15" audi a3 lichtmetaal naar 15" highline lichtmetaal.

ik heb de vooruitzichten bekeken ziet er beter uit dan een week geleden we blijven in de PLUS! :mrgreen:

ja ik wil dat de polo ook schoon blijft want een mooie/nieuwe auto mag ook ge-showed worden!! al dat kut sneeuw en regen verneukt gelijk de gehele look van je auto...velgen vies, onder skirts vies, ramen en lak...blegh! zat? Ja heel erg! :evil:

@KYC

Ik dacht dat ik de enige was! haha. Vanavond weer naar school, als ik dan thuiskom... 220km verder, ben ik blij dat het donker is haha.

hahahaha :mrgreen: nee man hij blijft wit ookal sneeuwt het en rijdt ik :mrgreen: ik vind het zelf ook vreemd hahahaha

Mijn auto was aan de achterkant bijna net zo wit als die van Enzo, als ik naar het werk wilde en die *&^%@-pekelwagen 's nachts langs was geweest.

Winter sux. Wel een goede smoes om af en toe je velgen te wrappen, trouwens :-)

Vanmiddag mijn zomervelgjes eronder gezet, kon het niet meer aanzien met die kleine stalen winterset.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!