Wie heeft er een garage?

Ruud9N

Premium lid
Spritmonitor.de
3,388
1,068
213
Net weer een topic gelezen over het stelen van LED koplampen.
Nu vroeg ik mij af hoeveel mensen hier hun auto in een garage stallen.
Die van mij staat helaas op straat maar wel met een camera erop gericht.
Niet dat je er heel veel aan hebt maar beter dan helemaal niets.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Mijn Polo staat 4 etages diep onder de grond ;) en achter 2 toegangspoorten. Maar niet specifiek omdat er nu led-koplampen worden gestolen, hoe klote dat natuurlijk ook is mocht het je overkomen :mrgreen:.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ik heb een garage, maar die staat vol met fietsen, scooters en rotzooi. Mijn Polo staat er voor. Op de oprit. Hij heeft ooit binnen mogen vertroeven, tijdens vakantie, maar door de weeks is dat teveel gedoe. Ik gun m 't, maar helaas zit 't er niet in.
Persoonlijk snap ik dit niet. Ik vind dat een garage voor de auto is. Maar ik snap natuurlijk ook wel dat andere spullen ook onderdak nodig hebben.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Persoonlijk snap ik dit niet. Ik vind dat een garage voor de auto is. Maar ik snap natuurlijk ook wel dat andere spullen ook onderdak nodig hebben.

Met drie kinderen, twee van 5 en 1 van 3, is mijn garage ook zo vol, terwijl deze 3 x6 meter is. Fietsen, steps, een tweede koelkast, kinderwagen/buggy, hogedrukset, winterwielen etc etc. Aangezien de polo een goede 4 meter lang is, heb ik geen zin dat de fietsen tegen me achterklep worden gegooid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en aeonius
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!