Wie heeft de zwartste Polo?

34344519_1813242302101977_1048549311073222656_n.jpg
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Maar even voor de duidelijkheid. Ik maak hem zo zwart mogelijk wat legaal is. Dus geen fratsen zoals lampenunitfolie , zonnebanden etc. :) en kentekenplaat ga ik voor de foto's niet verwijderen. Maar er staat nog wat op de planning dus hij is nog niet af. Ga geen half product leverenStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
ik heb me mistlampen wel gedaan.... maar heb een witte polo dus de zwartste zal die nooit worden ...

Ik heb al getinte voor en achterlichten, emblemen zwart, Audi ringen zwart, zwarte sierstukken, zwarte velgen en zwart optiek pakket (stijlen, spiegels, diffuser, splitter) dus het kan bijna niet meer zwarter! Alleen de ruiten moeten nog donkerder en voor moet wat wettelijk mag. Ennnn remklauwen zijn dan wel niet zwart maar dat is ook lelijk al zou ik dat ook doen.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Michaelk88
Ik heb al getinte voor en achterlichten, emblemen zwart, Audi ringen zwart, zwarte sierstukken, zwarte velgen en zwart optiek pakket (stijlen, spiegels, diffuser, splitter) dus het kan bijna niet meer zwarter! Alleen de ruiten moeten nog donkerder en voor moet wat wettelijk mag. Ennnn remklauwen zijn dan wel niet zwart maar dat is ook lelijk al zou ik dat ook doen.
Maar blij dat je niet meedoet want als je een zwarte polo had had je gewonnen zo te horen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!