Wie heeft de nieuwste kenteken gespot?

Ik krijg morgen waarschijnlijk mijn Polo.

Een vriend van me heeft een polo met de lettercombinatie NXK in zijn kenteken. Hij heeft zijn auto in december gekregen.

Als ik mij goed kan herinneren heb ik een aantal dagen geleden een auto gespot met kenteken RPG.

Verder in het alfabet heb ik ze nog niet gezien.

Wie heeft pas een nieuw kenteken? En wat zijn jouw 3 letter combinaties?

Zouden ze al bij de Sxx zijn?
 
Roel83 zei:
Volgens mij heb ik al een RX kenteken gespot... Op de RDW site staat dat er al een RZ kenteken is uitgegeven.

Iemand een idee wat de nieuwe combinatie wordt als de letters "op" zijn?

Ik geloof niet dat we nu al bijna bij het einde zijn hoor ;).

Met deze cijfer cijfer letter letter letter cijfer combinatie kunnen dik 17 miljoen kentekens gegenereerd worden.
 
Soedje zei:
Ik geloof niet dat we nu al bijna bij het einde zijn hoor ;).

Met deze cijfer cijfer letter letter letter cijfer combinatie kunnen dik 17 miljoen kentekens gegenereerd worden.

Helaas, geen 17 miljoen, veel letters worden niet gebruikt. Big Grin

We zijn in 2008 begonnen met 01-GBB-1 deze versie en zitten nu aan het einde van de R-serie. Mijn auto heeft een p kentken en is van maart, dus 1 letter is ongeveer 4 maanden (gokje)
Nu alleen S, T, X, en Z en dan is alles weer op en dat is over een kleine 1.5 jaar. Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!