Wie doet wat voor werk?

Ik ben begonnen als taxichauffeur, na enkele jaren overgestapt naar Albert Heijn in het distributiecentrum. Zo'n tien jaar geleden kreeg ik last van de midlifecrisis, een avondstudie gaan volgen en nu ben ik bij AH met pensioen en werk ik als docent Nederlands op de ICT-opleiding op een ROC in Den Bosch. Dat hoef ik nog maar twee jaar te doen, daarna genieten van mijn pensioen in mijn Polo.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Leuk topic om te lezen wat iedereen doet..

Begonnen na mijn MBO bij een familie bedrijf als keuken ontwerper/verkoper, Wim van der Ham keukens.
Daarna op de administratie bij Heineken terecht gekomen voor een aantal jaar. En nu 6 jaar werkzaam bij afvalverwerker Van Vliet Contrans te Wateringen wat tegenwoordig Renewi heet op de Binnendienst en sinds 3 maanden de switch gemaakt naar accountmanager waarbij ik de Polo mag leasen. :)
 
Volkswagen Polo  Polo AW  1.0 TSI 115 pk Highline R-Line DSG 
Leuk topic,

Ik ben na mijn school tijd gaan werken in de kassenbouw, maar na een paar jaar dacht ik, dit gaat hem niet worden! Ben daarna de brandpreventie in gegaan en werk daar nu bijna 10 jaar.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
@NickD heb je iets van een youtube kanaaltje waar je je werk hebt wat openbaar is? Ben wel benieuwd.

Nee maar als je op YouTube "Nick D- u - i - n - m - a - i - j - e - r" zoekt dan vind je wel wat, zonder die streepjes voor het geval ik hier in een google search terecht kom haha.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik werk op een managed services afdeling bij een ICT-dienstverlener als werkplekbeheerder. Daarnaast doe ik ook een klein stukje consultancy bij één van onze klanten. Onlangs is @VM407 bij ons begonnen als werkplekbeheerder. Hij zal zodoende ook één van onze klanten gaan ontzorgen van hun IT problemen.
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Eind februari ben ik klaar met mijn MBO niv4 (handel) en werk al 6 jaar bij de AH. In April begin ik bij BAM als assistent uitvoerder infra. Rare switch i know, maar 3 jaar terug had ik de opleiding MBO middenkaderfunctionaris gevolgd(helaas niet af gemaakt door omstandigheden). Helaas moet ik mijn polo dan verkopen:(, omdat ik dan auto van de zaak krijg.
 
Volkswagen  Polo Highline  1.4 FSI 86pk Automaat 
Ik werk al 4 jaar als taxichauffeur in Utrecht. Geen uber :mrgreen:. Meeste wat ik rij is schiphol vervoer & zakelijk vervoer. Sinds 1 jaar nu aangesloten bij een centrale en rij ik van alles :).
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Verkoper bii een Opel dealer.

Weekend en daily kar
bde92b32c0e7f62260da672e0fe77e0e.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD
Mavo, MBO 4 (toen MEAO), Landmacht, Luchtmacht, 5 jaar Rabobank en
16 jaar ABN Amro Bank. Laatste functie was beoordelaar kredietaanvragen.
Dit tot maart 2014 gedaan en toen afgekeurd vanwege een chronische ziekte.
Laatst na herkeuring afgekeurd voor 70 % dus mag weer op zoek naar een
baan.

Sinds september 2014 tot heden twee dagen per week vrijwilliger op een
basisschool.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!