Whitesilver's Polo AW

Al voordat ik de auto in ontvangst heb genomen heb ik al enkele plannen. Ik zou bv graag de voorbumperlipje, sideskirt en de achter diffuser lakzwart willen hebben. Is wrappen dan een optie? Of beter laten overspuiten?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Ik heb het wel laten doen, alle plastic delen glanzend zwart, tot aan de spiegelranden toe, kosten : 700 euro, maar dan heb je er wel iets moois voor terug, een nog chiquere Highline. Sorry, zag net de foto's en zag dat het een AW type is met al zwart gespoten delen, staat er mooi bij.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Als de delen die je zwart wil hebben kunstof is en nog geen lak kleur heeft. Is wrappen geen optie. Sticker plakt niet op kunstof.

Ook niet als je ze eerst schuurt?

Ok. ik zat er ook aan te denken om het te laten spuiten. Heb nog geen nieuwe Polo (AW) ermee gezien.

Heb er mee gewacht omdat ik nu al twee kl*te steenslagen heb in mijn voorbumper. Dus ben aan het kijken wat wijsheid is....Steenslagen laten voor wat het is, aangezien de auto pas 8XXX heeft gereden of de bumper opnieuw laten spuiten en gelijk ook deze onderdelen meenemen. Zie voor steenslagen foto #22. Je ziet rechtsonderin twee zwarte puntjes
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Steenslag ontkom je helaas niet aan. Ik zie ook alweer een paar puntjes op mijn auto zitten. De lak van VW is niet een van de sterkste.
Na een jaar de boel overspuiten. Heb ik destijds met mijn vorige GTI ook gedaan.

Of je moet met zn bra rond gaan rijden. ;)
Precies! Met twee miniscule 'spoowlers' voor extra downforce.


* Disclaimer: dit is gelukkig niet mijn auto.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!