Whitesilver's Polo AW

Goededag allemaal,

Ik rij al geruim drie jaar in een VW polo 1.2 TSI 90PK R-line uit 2015. Heb sinds deze week een bestelling geplaatst voor de Polo AW 1.0 TSI 115PK. Ik had graag de 1.5 TSI besteld maar geen één dealer kon mij vertellen vanaf wanneer die leverbaar is. Aangezien mijn huidige leasecontract over 2.5 maanden afloopt toch maar besloten om voor de 115PK te gaan.
upload_2018-5-23_15-24-16.png

upload_2018-5-23_15-22-30.png
upload_2018-5-23_15-23-13.png


Daarnaast heb ik een vraag voor jullie. Er werd mij bij de dealer verteld dat het niet mogelijk is om een de Brescia 18inch velgen te nemen in combinatie met het sportselect (standaard op de highline), klopt dit? Heeft iemand hier ervaring mee?

Daarnaast was ik benieuwd of er een verschil zit in de rijhoogte van het sportselect tov de sportonderstel?

Tot slot iemand ervaring met zowel de 1.2 TSI 90PK 6R & 1.0 TSI 115 PK AW ? Ik ben namelijk na drie jaar wel toe aan een iets vlotter auto. Maar ben eigenlijk bang dat de 115PK net niet is. Zit ontzettend te twijfelen.

NB: weet trouwens niet of ik in het juiste sub-forum heb gepost. Zo niet mijn excuses
 

Bijlagen

  • upload_2018-5-23_15-22-54.png
    upload_2018-5-23_15-22-54.png
    11.8 KB · Weergaven: 46
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Goededag allemaal,

Ik rij al geruim drie jaar in een VW polo 1.2 TSI 90PK R-line uit 2015. Heb sinds deze week een bestelling geplaatst voor de Polo AW 1.0 TSI 115PK. Ik had graag de 1.5 TSI besteld maar geen één dealer kon mij vertellen vanaf wanneer die leverbaar is. Aangezien mijn huidige leasecontract over 2.5 maanden afloopt toch maar besloten om voor de 115PK te gaan.
upload_2018-5-23_15-24-16.png

upload_2018-5-23_15-22-30.png
upload_2018-5-23_15-23-13.png