Wesly :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

en de gele of smoke koplampen zijn ook wel vet, alleen zou de smoke dan niet te donker nemen, gele koplampen zou ik ook gele accenten toevoegen bv remklauwen geel ofzo vind geel bruut staan op zwart, als je geen gele koplampen neemt zou ik voor een van die andere kleurtjes nemen rood of blauw of candy rook of iets in die aard, ik neem aan dat je dat plastidipt?

kzal wss kijkn voor plastidip, maar het zijn nog maar gwn ideetjes, kzal da nog keer goed moeten bekijkn Stick Out Tongue
 
Verlaging zou hem wel goed staan Stick Out Tongue nog ff sparen voor een AP dus ;)
blm7.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!