Wesly :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Die exors heb ik op de kop kunnen tikken voor 50 euro Big Grin Ben er ook zot van!

Auto is 2de hands gekocht (zie foto in garage) ...Hier en daar wat krasjes, maar al bij al valt het wel mee en kvind het ook een mooi kleur ;)

Chippen zou wss voor in de toekomst zijn, eerst en vooral zou ik een schroefset willen Stick Out Tongue liefst niet al te duur want ben nog altijd student, en kan niet alles in 1 keer kopen Stick Out Tongue
Zijn er nog schroefsets die jullie aanbevelen buiten een AP? :)
 
AP lijkt mij ook het beste, een vriend van mij heeft KW zitten en heeft rond 1300 euro betaald en dat is veel te veel naar mijn goesting Stick Out Tongue

kheb al verschillende forums gelezen en overal gezocht en AP komt overal goed uit, dusja. AP komt uit zelfde fabriek van KW toch?

en kherken uw polo precies... hebben die schroefkit van AP en die bbs velgen niet op 2de hands gestaan? Stick Out Tongue
 
Ik ben van Gistel, West-Vlaanderen Stick Out Tongue nie zo ver van de kust... je weet toevallig geen goeie plaatsen om een schroefset te laten plaatsen? Kheb hier en daar al mails gestuurd, ma den helft antwoord niet Stick Out Tongue
 
Vmaxx is ook goed hoor kijk maar anders bij mij polo hoe die ligt ap gaat wel lager denk ik!

Ap is 470 in nederland
Ap op ebay.de is die 420!

En vmaxx moet je even kijken ik weet niet wat de prijs is!
 
8jh4.jpg
[/URL] [/IMG]

Enkele ideetjes voor na de verlaging, Photoshop is leuker dan studeren Stick Out Tongue Meningen van jullie?
 
en de gele of smoke koplampen zijn ook wel vet, alleen zou de smoke dan niet te donker nemen, gele koplampen zou ik ook gele accenten toevoegen bv remklauwen geel ofzo vind geel bruut staan op zwart, als je geen gele koplampen neemt zou ik voor een van die andere kleurtjes nemen rood of blauw of candy rook of iets in die aard, ik neem aan dat je dat plastidipt?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!