Welke verlichting?

Mauricesunny

Sponsor: YourCoverStore.nl
256
0
0
Ik ben op zoek naar een normale lamp voor in een H4 koplamp (Polo BM).
Op dit moment even geen geld voor Xenon of H7 units, dus ik wil tijdelijk zo een wit mogelijk licht hebben.
Overal heb ik al LED zitten behalve in de koplamp, deze zijn nog "mooi" geel :|

Die Philips blue vision zijn niet helemaal wit, er zit nog wat geel door heen hoorde ik.
Hoe zit het met de extreme vision?
 
Heb momenteel in m'n Fiat 500 PIAA XTREME WHITE PLUS zitten. Is mooi wit, en de lichtopbrengst is ook nog veel beter dan een standaard lamp.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Die MTEC Super White zien er goed uit!
Ik las alleen dat ze niet in Nederland verkocht mogen worden.
Volgens wildcard waren zijn Osram nogwat (die Ook niet in nederland verkocht mogen worden) erg warm geworden. Zijn unit rook zelfs een beetje branderig.
Daar heb ik geen zin in ;)
Maar die MTEC zijn veilig?
Heb je een link waar je ze besteld hebt?
 
Poeh halogeen verlichting die een stukje beter is dan origineel...
Of wil je xenon achtig witte lampen?

Maar weet niet wat je voor een xenon set over hebt, maar anders heb ik nog wel een h4 bi-xenon set liggen van xenonlamp.nl waar nog wat garantie werk bij zit ;)
Ben alleen te lui geweest om er werk van te maken (nog 2,5 jaar garantie) :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Poeh halogeen verlichting die een stukje beter is dan origineel...
Of wil je xenon achtig witte lampen?

Maar weet niet wat je voor een xenon set over hebt, maar anders heb ik nog wel een h4 bi-xenon set liggen van xenonlamp.nl waar nog wat garantie werk bij zit ;)
Ben alleen te lui geweest om er werk van te maken (nog 2,5 jaar garantie) :lol:

Ook ik ben iets te lui voor garantie werk Stick Out Tongue
 
Wat is veilig? ;)
Ik heb ze er al 2 jaar in zitten (ook groot- mistlicht), geen problemen mee gehad.

Krijg wel eens de vraag of ik er xenon in heb zitten. Moet wel zeggen dat het lichtbeeld er niet beter op word, maar ook niet slechter.

Ik heb ze besteld bij www.xenonwhite.de
Laatst voor een maat van me op ebay besteld, was nog weer stukje goedkoper.

Mist licht weet ik te zitten, maar is gootlicht weer een aparte lamp dan? :/
 
En vandaag is het pakje binnen gekomen Big Grin
Was nog een heel gedoe vond ik, maar als je eenmaal weet hoe het moet is het zo gebeurt.
Net even wat foto's gemaakt met mn iPhone.
scaledphpserver6filenamesuperwhite2jpgre-1.jpg

scaledphpserver12filenamesuperwhite1jpgr-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!