Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zit ook te denken aan 30/40 verlaging.
Zou alleen graag weten wat dan kosten zijn voor deze. . Alleen veren of toch schroefset/veren en shocks..
Hoi welk inch velgen heb jij die zijn mooie!!!
Hoi mooie velgen kan jij even de mat door geven...alvast bedankt
Ik rij sinds een maandje of twee nu met Eibach 25-30 veren icm B4 bilstein dempers. Naar mijn gevoel is het echt een stuiterbak geworden.Weten jullie misschien een set waarbij ik meer comfort krijg?
Als je meer comfort wil dan zal je de auto niet moeten verlagen of de veren moeten pakken van KW/ST maar ook dat zal het niet veel minder maken. Een polo is nu eenmaal een erg lichte auto waardoor het stuiter gevoel al snel voorkomt helaas.
Klinkt eerder als kapotte schokdempers. Dan deint de auto na na het nemen van bijvoorbeeld een drempel.Het originele setje was ook om niet te rijden. Na het nemen van een drempel veerde hij 30 seconden na. Nja ermee leren leven dan maar...
Kw variant2 vanvoor nog 3cm schroefdraad, achter maximaal laag(nog te hoog). 1.6 TDI met 16inch velgen.
Neen maar heb ultra low veren aangeschaft en dan kunnen de potjes blijven zitten op de laagste stand en zakt die nogHeb je bij je KW achter ook de 'potjes' weggehaald? Dat scheelt zomaar een cm of 1,5/2
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.