Welke velgen

het is weer deze tijd van het jaar.

Op het punt om me winterbanden om te ruilen voor een zomer setje.
gezien me oude zomerrbanden alle vier aan vervanging toe zijn ben ik op zoek naar een set velgen.

Nu zag ik deze op internet voorbij komen:




volgens mij zijn dit Ronal aristo's weet iemand dit zeker?
Na veel zoeken deze velgen eigenlijk nergens kunnen vinden iemand enig idee waar ik deze vandaan kan halen of een close look a like?
ik zoek 17 inch om nog een beetje comfort te houden
Groeten Simon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de antwoorden de aristo's zijn idd erg moeilijk te vinden.
maar de ASA/TEC velgen van polobm6r lijken er idd erg veel op en zijn goed te vinden.
hoe denken jullie dat dit staat de asa/tec as2 in zilver of gunmetal grey onder een niet verlaagde polo peppergrey 17 inch?
 
Even met de foto van ibifaho gespeeld om een idee te krijgen.



jammer genoeg ben ik niet zo goed met photoshop om ook de kleur van de auto te veranderen haha.

hij komt idd hoog op ze pootjes te staan maar aan verlagen wil ik niet beginnen kom anders me wijk niet eens meer uit + t gat tussen kast en band word natuurlijk niet groter dan die nu is .
wat vinden jullie is er iemand handig genoeg om de zilveren onder een pepper grey polo te shoppen?

hele andere vraag ik rij met een DSG ik neem aan dat de grote van een velg niet echt problemen moet opleveren hiervoor?
 
het is weer deze tijd van het jaar.

Op het punt om me winterbanden om te ruilen voor een zomer setje.
gezien me oude zomerrbanden alle vier aan vervanging toe zijn ben ik op zoek naar een set velgen.

Nu zag ik deze op internet voorbij komen:




volgens mij zijn dit Ronal aristo's weet iemand dit zeker?
Na veel zoeken deze velgen eigenlijk nergens kunnen vinden iemand enig idee waar ik deze vandaan kan halen of een close look a like?
ik zoek 17 inch om nog een beetje comfort te houden
Groeten Simon

Ik vind het trouwens echt een vette Polo met die kleur zo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!