Welke velgen?

Ben de standaard siervelgen nu toch wel beu gekeken en op zoek naar een mooi velgje voor mijn grijze polo 6r.
Iemand iets te koop of die iets te koop weet staan?

Weet ook wel niet precies welke maat ik moet gaan nemen, wat raden jullie aan?
 
Ben de standaard siervelgen nu toch wel beu gekeken en op zoek naar een mooi velgje voor mijn grijze polo 6r.
Iemand iets te koop of die iets te koop weet staan?

Weet ook wel niet precies welke maat ik moet gaan nemen, wat raden jullie aan?

Als ik jou was, zou ik voor originele velgen van vw gaan. Je kunt ook replica's kopen voor de helft van de prijs. Wat betreft joun velgmaat, je hebt velgen nodig met een steek van 5x100. Ik persoonlijk vind dat 17inch perfect staan onder een polo.
 
Had gedacht aan 16" of 17" inderdaad..
Waarom raad je originele vw velgen aan?

Originele velgen hebben een veel betere kwaliteit dan replica's, maar replica's zijn weer goedkoper;)

Dus even afwegen, maar er zijn veel velgen te bedenken voor de polo, ligt er net aan wat je precies wilt en wat je mooi vindt;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Persoonlijk zou ik voor velgjes gaan die van VAG afkomstig zijn met VW-caps.
Houd het toch origineel, ik heb laatst ook met een hoop dilemma's gezeten, maar heb toch voor strakke RS4 velgen gekozen (zie mijn garage).
De RS6 staat ook erg gaaf onder de Polo!
 
zou zeker niet voor 17 inch gaan
ik heb de cross polo met originele velgen 17 inch er is er al een vervangen
al 3 keer geballanceerd 2 banden vervangen maar de auto is niet stil te krijgen het stuur blijft tussen 80 en 100 km/h licht trillen
mischien komt het omdat het onderstel van de cross polo 15 mm verhoogd is
als ik de winterbanden er onder zet dan is het stuur stil
ben nu op zoek naar een zetje 16 inch (syenit of zo )
iemand iets in de aanbieding
 
Mijn ervaring is dat toch 17 inch mooier staat dan de 16 inch versie, maar waarom 2e hands? om de prijs hoef je het volgens mij niet te doen.
ik was een tijdje geleden opzoek naar winterbanden+velg en ik was soms 2e hand nog meer kwijt dan nieuw.

Maar 2e hand kan je inderdaad goed terecht bij bm-onderdelenshop
maar voor nieuw Velgen en Banden uit voorraad geleverd • VelgenHuis.nl (hier staan een paar hele mooien op)
of gewoon een lokale velgen boer. dan zijn het meestel wel replica's.

gr
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!