Welke uitvoering?

Want...?! Ik zie er de meerwaarde niet van in eigenlijk.
Een heleboel opties kunnen achteraf worden ingebouwd en/of verwijderd..
Als je het dan toch zeker wilt weten, lekker bij de dealer je chassisnr op laten zoeken.
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Als iemand dat wilt weten maakt het niet uit want ik zal eerlijk gezegd nooit een comfortline kopen vraag me niet waarom zit denk tussen de oren of gewoon verwend omdat ik nu een highline heb!
 
Want...?! Ik zie er de meerwaarde niet van in eigenlijk.
Een heleboel opties kunnen achteraf worden ingebouwd en/of verwijderd..
Als je het dan toch zeker wilt weten, lekker bij de dealer je chassisnr op laten zoeken.

In dat geval kun je dit topic gewoon negeren hoor.. Ook als je bijvoorbeeld je auto wilt inruilen kan het nogal wat geld schelen of je een Comfortline of Highline hebt.. Best handig om te weten dus ;)

Heb je geen sticker in je achterbak en/of onderhoudsboekje? Vaak staat daar ook de uitvoering in grote letter op.. Onderaan staan alle optie code's die af fabriek zijn besteld op de auto (deze code's kun je ergens via google wel achterhalen)
 
Als je je orginele eerste onderhouds boekje nog heb staat het mischien daar in zit er nu in te kijken en bij mij staat er highl oftewel highline staat bij wagengegevens!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!